فرمانده انتظامی شهرستان نطنز از کشف محموله لوازم خانگی قاچاق به ارزش ۳ میلیارد ریال در بازرسی مأموران این فرماندهی از یک دستگاه خودرو خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سرهنگ مهدی کریمی بیان داشت: در راستای اجرای طرح های عملیاتی پلیس با هدف برخورد با قاچاق کالا و ارز، مأموران فرماندهی […]

فرمانده انتظامی شهرستان نطنز از کشف محموله لوازم خانگی قاچاق به ارزش ۳ میلیارد ریال در بازرسی مأموران این فرماندهی از یک دستگاه خودرو خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سرهنگ مهدی کریمی بیان داشت: در راستای اجرای طرح های عملیاتی پلیس با هدف برخورد با قاچاق کالا و ارز، مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان نطنز حین کنترل خودروهای عبوری در یکی از محورهای مواصلاتی به یک دستگاه خودروی نیسان مشکوک شده و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: مأموران پس از متوقف کردن خودرو ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این خودرو پرداخته و موفق به کشف ۹۱ دستگاه انواع لوازم خانگی قاچاق خارجی قاچاق که همگی فاقد مدارک قانونی و معتبر بود شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نطنز با بیان اینکه ارزش کالای قاچاق مکشوفه برابر اعلام کارشناسان مربوطه ۳ میلیارد ریال برآورد شده تصریح کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

این مقام انتظامی در پایان خاطر نشان کرد: پلیس همواره با تمام توان و جدیت با قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی برخورد و مقابله می کند و از شهروندان نیز می خواهیم در صورت مشاهده و اطلاع از هرگونه فعالیت غیر مجاز دراین زمینه مراتب را از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.