میشل عون ضمن اشاره به پیچیده بودن پرونده سیاسی لبنان و مشکلاتی که با نجیب میقاتی بر سر تشکیل دولت وجود دارد، گفت که با وجود رفع همه موانع و سوء تفاهم‌ها کشورهای عربی همچنان به تحریم لبنان ادامه می‌دهند. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران،به نقل از خبرگزاری تسنیم،، «میشل عون» رئیس جمهوری لبنان […]

میشل عون ضمن اشاره به پیچیده بودن پرونده سیاسی لبنان و مشکلاتی که با نجیب میقاتی بر سر تشکیل دولت وجود دارد، گفت که با وجود رفع همه موانع و سوء تفاهم‌ها کشورهای عربی همچنان به تحریم لبنان ادامه می‌دهند.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران،به نقل از خبرگزاری تسنیم،، «میشل عون» رئیس جمهوری لبنان که پیشتر تاکید کرده بود در موعد مقرر کاخ ریاست جمهوری این کشور را ترک خواهد کرد بار دیگر اعلام کرد که امیدوارم در شب ۳۱ اکتبر همه چیز عادی شود تا من با اطمینان خاطر بتوانم به خانه خودم برگردم.

برای احیای اقتصاد لبنان به ثروت دریایی خود نیاز داریم

وی درباره پرونده سیاسی لبنان و اینکه آیا چشم‌اندازی برای حل آن در بازه زمانی فعلی دیده می‌شود، اظهار داشت، اکنون چند موضوع اساسی در این زمینه وجود دارد: تشکیل دولت یا ادامه کار دولت پیشبرد امور، انتخاب رئیس جمهور یا ورود به یک خلاء سیاسی دیگر. هیچ کس نمی‌داند که چگونه می‌توانیم از این خلاء خارج شویم و چگونه به تاریخ ۳۱ اکتبر (روز پایان دوره ریاست جمهوری میشل عون) خواهیم رسید و این روز قطعا بسیار سخت و طولانی خواهد بود.