نایب رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: یکی از نمایندگان مجلس، نطقی در مجلس مبنی بر اصفهان ساحلی مطرح کرده است. این نطق خودستیزی است و مجمع نمایندگان در این خصوص باید پاسخگو باشد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات و امور […]

نایب رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: یکی از نمایندگان مجلس، نطقی در مجلس مبنی بر اصفهان ساحلی مطرح کرده است. این نطق خودستیزی است و مجمع نمایندگان در این خصوص باید پاسخگو باشد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر اصفهان، احمد شریعتی در تذکری، با تشکر از حضور باشکوه مردم در تشییع پیکر آیت الله ناصری اظهار کرد: در تقویم کشور، فردا به نام روز سلمان فارسی نام گذاری شده است. به دنبال سفر اعضای شورای شهر به عراق، قرار بود همایشی در این خصوص در خوراسگان برگزار ‌شود که لازم است انجام آن پیگیری شود.

وی با بیان اینکه مشکلات تردد هوایی و زمینی برای زائران اربعین وجود دارد، گفت: شهرداری به موضوع ورود کند تا مشکلات مربوط به تردد مسافران برطرف شود.

نایب رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: سازمان پایانه‌ها که مسئول مستقیم این کار است، مسائل را بررسی و از ظرفیت دیگر سازمان‌ها برای حل مشکل استفاده کنند.

وی ادامه داد: تقدیر از مدافعان سلامت که قرار بود هفته گذشته برگزار شود به علت تعطیلی جلسه شورا انجام نشود و تذکر می‌دهیم که این موضوع فراموش نشود.

شریعتی گفت: یکی از نمایندگان مجلس، نطقی در مجلس مبنی بر اصفهان ساحلی مطرح کرده است. این نطق خودستیزی است. چرا در هر جایگاهی که هستیم هر صحبتی را مطرح کنیم و به کسانی که در مقابل ما حضور دارند خوراک بدهیم، این نماینده باید پاسخگو باشد و مجمع نمایندگان نیز باید این موضوع را بررسی کند.

وی تصریح کرد: در خصوص مشکلات اصفهان از سال‌های گذشته برخی نمایندگان ساکت ماندند و دفاع نکردند و امروز وضع ما اینچنین است.