به همت نیروهای خدوم معاونت خدمات شهری شهرداری بهارستان مقرر گردیده تا طرحی با عنوان* دوشنبه‌های جهادی* در محله‌های مختلف شهر بهارستان در روزهای دوشنبه در حال برگزاری است‌.. به گزارش روابط عمومی شهرداری بهارستان، در این طرح کلیه نیروها و دستگاه‌ها و تجهیزات معاونت خدمات شهری شهرداری بهارستان به صورت متمرکز در یکی از […]

به همت نیروهای خدوم معاونت خدمات شهری شهرداری بهارستان مقرر گردیده تا طرحی با عنوان* دوشنبه‌های جهادی* در محله‌های مختلف شهر بهارستان در روزهای دوشنبه در حال برگزاری است‌..

به گزارش روابط عمومی شهرداری بهارستان، در این طرح کلیه نیروها و دستگاه‌ها و تجهیزات معاونت خدمات شهری شهرداری بهارستان به صورت متمرکز در یکی از محلات شهر مستقر شده و خدمت رسانی در همه زمینه‌های مرتبط به شهرداری بهارستان در آن محله انجام می‌شود.

بررسی روند کامل ساخت و سازها ،جمع آوری نخاله‌های ساختمانی و مصالحی که در معرض عبور و مرور شهروندان گرامی قرار گرفته، نظافت کلیه خیابان‌ها جوی‌ها و معابر و جدول‌ها، تعمیر و نوسازی مبلمان شهری، رسیدگی به فضای سبز، شست و شوی المان‌ها تجهیزات بازی و جداول، سمپاشی درختان،زنده گیری سگ های بلاصاحب بخشی از خدمات صورت پذیرفته در این طرح می باشد.