تحلیلگران شبکه المیادین در یادداشت‌هایی ضمن اشاره به توانمندی‌های نظامی و قدرت هسته‌ای روسیه، تاکید کردند که در صورت وقوع جنگ اتمی، نیروهای ائتلاف نظامی ناتو طی مدت زمان کوتاهی نابود خواهند شد. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،به نقل از خبرگزاری فارس ،در گزارشی ضمن اشاره به برخی تحلیل‌های عربی از سناریوهای جنگ اتمی […]

تحلیلگران شبکه المیادین در یادداشت‌هایی ضمن اشاره به توانمندی‌های نظامی و قدرت هسته‌ای روسیه، تاکید کردند که در صورت وقوع جنگ اتمی، نیروهای ائتلاف نظامی ناتو طی مدت زمان کوتاهی نابود خواهند شد.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،به نقل از خبرگزاری فارس ،در گزارشی ضمن اشاره به برخی تحلیل‌های عربی از سناریوهای جنگ اتمی در صورت استفاده روسیه از تسلیحات هسته‌ای نوشت: بر اساس برآوردها و طبق تحلیل کارشناس وبگاه شبکه لبنانی المیادین، در صورت بروز این درگیری، نیروهای ناتو حداکثر ظرف نیم ساعت نابود خواهند شد. در ادامه گزارش اسپوتنیک آمده است:

موشک‌های روسی با کلاهک هسته‌ای می‌توانند از زمین، هوا و دریا پرتاب شوند و برخی از آن‌ها حاوی کلاهک‌های خود هدایت‌شونده هستند. سران و فرماندهان ارشد روسیه چندین بار اعلام کرده‌اند که از تمام ابزارهای ممکن برای حفاظت از قلمرو و حاکمیت خود استفاده می‌کنند که آخرین آن‌ها مرحله جدیدی از عملیات ویژه در اوکراین را (آنچه با عنوان آغاز دفاع ملی نامیده می‌شود) نشان خواهد داد. مسکو بارها از تسلیحات هسته‌ای به عنوان ابزاری بازدارنده صحبت کرده است که توسعه آن از دیرباز برای مسکو یک اولویت استراتژیک بوده است.