احصاء آسیب‌های اجتماعی خانواده‌های شهدا و جانبازان کردستان توسط ستاد امر به معروف در دیدار حجت الاسلام و المسلمین هدایتی نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید کردستان با علی اصغر حسینی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بر لزوم احصاء آسیب‌های اجتماعی خانواده‌های شهدا و جانبازان کردستان توسط ستاد امر به […]

احصاء آسیب‌های اجتماعی خانواده‌های شهدا و جانبازان کردستان توسط ستاد امر به معروف

در دیدار حجت الاسلام و المسلمین هدایتی نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید کردستان با علی اصغر حسینی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بر لزوم احصاء آسیب‌های اجتماعی خانواده‌های شهدا و جانبازان کردستان توسط ستاد امر به معروف تأکید شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ در این دیدار بر همکاری‌های دوجانبه در خصوص مسائل فرهنگی تأکید و بحث و تبادل نظر شد و چند مورد از آسیب‌های فرهنگی که ممکن است دامنگیر خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان باشد مورد بحث قرار گرفت.
ارائه راهکارهای منطقی جهت مقابله با آسیب‌های فرهنگی در جامعه با توجه به آنچه که امروز شاهد هجمه‌های گسترده فرهنگی دشمنان نظام در عرصه رسانه‌های مختلف هستیم و بنا بر ضرورت حفظ جایگاه خانوداه‌های معظم شهدا و جانبازان و لزوم برگزاری کارگاه‌های آموزشی تبیینی جهت خانواده‌های معزز از تأکیدات مهم این جلسه بود.
همچنین بر همکاری این دو نهاد در مباحث پژوهشی و آموزشی چه در حوزه مسائل بنیاد شهید و چه در برگزاری کارگاه‌های هم‌افزایی تأکید شد و و بنا شد بنیاد شهید کردستان از ظرفیت اساتید توانمند ستاد امر به معروف و نهی از منکر استفاده حداکثری را ببرد.
احصاء و اولویت بندی و سپس انجام کارهای پژوهشی و علمی دقیق در خصوص چالش‌ها و مشکلات خانواده‌های شهدا و جانبازان و در اختیار قرار دادن نتایج و راهکارهای مبتنی بر این تحقیقات به بنیاد شهید کردستان توسط ستاد امر به معروف از اهم مصوبات این جلسه بود.