پایان برق رسانی به سایت های مخابراتی در چندین روستای بیجار مدیر توزیع برق شهرستان بیجار از پایان برقرسانی به سایت های مخابراتی در روستاهای درویش خاکی،شهرک یاسوکند و شیرکش سفلی از توابع این شهرستان خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ محمد مرادیان با بیان اینکه برق رسانی به روستاها […]

مدیر توزیع برق شهرستان بیجار از پایان برقرسانی به سایت های مخابراتی در روستاهای درویش خاکی،شهرک یاسوکند و شیرکش سفلی از توابع این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ محمد مرادیان با بیان اینکه برق رسانی به روستاها یکی از طرح های محرومیت زدایی در مناطق کم برخوردار است، اظهار کرد:با هدف مرتفع نمودن مشکلات ارتباطی در مناطق کم برخوردار روستایی، برقرسانی به سایت های ایرانسل روستاهای درویش خاکی، شهرک یاسوکند و شیرکش سفلی با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

مدیر توزیع برق شهرستان بیجار در ادامه گفت:علاوه بر تامین برق سایت های مخابراتی در روستاهای مذکور، ۱۱ روستای دیگر در این طرح از پوشش ارتباطی بهره مند خواهند شد.

مرادیان در ادامه به حجم فیزیکی تأمین برق این سه سایت مخابراتی پرداخت و اظهار داشت: برای اجرای این پروژه در مجموع ۲ هزار و ۷۳۰ متر کابل کشی زمینی، ۳ دستگاه پست هوایی در قدرت های مختلف در طول مسیر احداث و نصب شده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد:با نصب این آنتن ها علاوه بر رفع مشکلات مربوط به زیرساختهای ارتباطی،مشکل آنتن دهی کنتورهای هوشمند توزیع برق نیز تا حد زیادی مرتفع خواهد شد.