کسب رتبه دوم مدیریت درمان تامین اجتماعی استان اصفهان در بین مدیریت های درمان تیپ یک در کشور مدیر درمان  تامین اجتماعی استان اصفهان گفت: براساس نتایج ارزیابی حوزه ستادی سازمان تامین اجتماعی مبتنی بر شاخص های مزایای انگیزشی در سه ماهه اول ۱۴۰۳  موفق به کسب رتبه دوم بین مدیریت های درمان تیپ یک […]

کسب رتبه دوم مدیریت درمان تامین اجتماعی استان اصفهان در بین مدیریت های درمان تیپ یک در کشور

مدیر درمان  تامین اجتماعی استان اصفهان گفت: براساس نتایج ارزیابی حوزه ستادی سازمان تامین اجتماعی مبتنی بر شاخص های مزایای انگیزشی در سه ماهه اول ۱۴۰۳  موفق به کسب رتبه دوم بین مدیریت های درمان تیپ یک در کشور شده است که کسب این رتبه براساس شاخص های تعیین شده و گردش تخت ۹۲ درصد و حجم عملکرد بالا کار آسانی نیست و بسی جای تشکر دارد و از عملکرد و فعالیت معاونین، روسا و کلیه کارکنان قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان اصفهان، دکتر رجالی افزود: با توجه به کسب رتبه های اخیر نباید متوقف شویم بلکه هدفمند تر و پویاتر به جلو حرکت کنیم . بزرگترین چالش درمان استان رضایت مندی مراجعین و بیماران می باشد در آمار استخراج شده از سامانه سی آر ام درصد رضایت مندی پایین است بنابراین از نظر عملکرد کیفی باید تلاش شود تا رضایتمندی مراجعین چه از نظر داشتن وجدانی آسوده و همچنین از لحاظ حرفه ای بالاتر رود . بعضی از مشکلات قابل حل است مدت انتظارات بیماران جهت نوبت دهی و مواردی این چنینی تاحدودی قابل حل است.  هرچند تقاضا زیاد هست ولی نارضایتی وجود دارد و امیدوارم به سمتی حرکت کنیم و ابزاری را محور قرار دهیم و همچنین با کمک از واحد پشتیبانی و تزریق نیرو فعالیت هایی در جهت ایجاد رضایتمندی نسبی بیماران و مراجعین انجام دهیم.

دکتر مصلحی معاون خدمات درمانی نیز ضمن اشاره به عملکرد شاخص های مراکز درمانی تامین اجتماعی؛ گفت:  از اول امسال درخصوص کیفیت ارائه خدمات ورود کردیم تا منجر به افزایش رضایت مندی مراجعان و کارکنان شود. میانگین ویزیت بیماران توسط پزشکان، نحوه معاینه پزشک ، درصد حریم شخصی بررسی شده است و جهت تشکیل جلسه با گروه های داخلی برنامه ریزی شده است  و عواملی چون نظافت محیط، بهداشت و عجله کردن برای نوشتن ویزیت بیماران توسط پزشکان لزوما در نظرگرفته شود.

وی افزود: برخورد کارکنان از جمله منشی ها و کادر پذیرش نیز همواره بایستی ارزیابی شود. مسایل و مشکلات کارکنان و دغدفه های ایشان نیز بررسی گردد تا علی رغم حجم بالای کاری برخورد با مراجعین به نحو شایسته و مطلوبتر صورت پذیرد.

آیتی معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت با قدردانی از زحمات همکاران در کسب این موفقیت گفت: جهت افزایش درصد رضایتمندی مراجعین و ارتقای عملکرد کیفی درخصوص گزارش دریافت زیر میزی توسط پزشکان برخورد شد و برای اولین بار سابقه پزشک به هیات تخلفات اداری ارسال شده است لذا با هم فکری و خرد جمعی به رضایتمندی نسبی نیز می توان دست یافت.

در پایان جلسه دکتر رجالی ضمن تشکر از معاونین و رؤسای اداره ها و پرسنل خواست نسبت به بررسی و افزایش رضایت مندی همت کنند.