آیین های نمایشی یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین شاخه های تئاتر خیابانی است دبیر شورای فرهنگ عمومی استان کردستان گفت:آیین های نمایشی یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین شاخه های تئاتر خیابانی است و نیاز هست به این آیین ها با استفاده از ژانر نمایش پرداخته شود. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ […]

آیین های نمایشی یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین شاخه های تئاتر خیابانی است

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان کردستان گفت:آیین های نمایشی یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین شاخه های تئاتر خیابانی است و نیاز هست به این آیین ها با استفاده از ژانر نمایش پرداخته شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ علی‌اصغر دریایی در اختتامیه دومین جشنواره منطقه‌ای تئاتر آئینی سنتی و آیین های نمایشی زیویه سقز ضمن تبریک ماه ربیع الاول گفت:آیین های نمایشی یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین شاخه های تئاتر خیابانی است و نیاز هست به این آیین ها با استفاده از ژانر نمایش پرداخته شود.

وی افزود:جشنواره ها و همایشهای فرهنگی و هنری علاوه بر کارکردهای آموزشی و تربیتی، ابزاری تأثیرگذار برای گفت و گو و جمع شدن هنرمندان است.
دبیر شورای فرهنگ عمومی استان اضافه کرد:شهر سقز و هنرمندان این عرصه این شهر هنری در عرصه هنرهای نمایشی از پتانسیل قوی برخوردار است.
وی در پایان ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی نسبت به مردم بی دفاع شهر غزه گفت:رژیم صهیونیستی بدون شک تاوان این جنایات هولناک را خواهد داد، هم اکنون ما در این جشنواره به یاد مردم بی گناه غزه هستیم و این جنایات را که علیه بشریت است به شدت محکوم می کنیم.