حماس ضمن هشدار به صهیونیست‌ها درباره ادامه تعدی به مسجدالاقصی از فلسطینی‌ها هم خواست که حضوری قوی و همیشگی در این مسجد داشته باشند. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،، «محمد حماده» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس در شهر قدس، خواستار حضور گسترده و همیشگی فلسطینیان در محوطه‌ها و صحن‌های مسجد الاقصی شد. حماده تصریح […]

حماس ضمن هشدار به صهیونیست‌ها درباره ادامه تعدی به مسجدالاقصی از فلسطینی‌ها هم خواست که حضوری قوی و همیشگی در این مسجد داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،، «محمد حماده» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس در شهر قدس، خواستار حضور گسترده و همیشگی فلسطینیان در محوطه‌ها و صحن‌های مسجد الاقصی شد.

حماده تصریح کرد: ما شرایط حساسی را تجربه می‌کنیم، شرایطی که لزوم بسیج تمامی فلسطینیان را ایجاب می‌کند، حضور دایمی و گسترده در قبله‌گاه نخست مسلمانان وظیفه تک تک فلسطینیان است، این حضور مانع از تداوم تعرضات و تجاوزات اشغالگران صهیونیست به بیت‌المقدس و مسجدالاقصی می‌شود.

سخنگوی حماس در قدس ضمن تاکید بر لزوم یکپارچگی تلاش‌های ملت فلسطین و حمایت آنان از گزینه مقاومت، رژیم اشغالگر قدس را مسئول هرگونه رفتار حماقت آمیز در حق قدس و مسجدالاقصی خواند.وی با تاکید بر اینکه اشغالگران صهیونیست به زودی در آتش تعرضات و تجاوزات خود به مسجدالاقصی خواهند سوخت، افزود: «بن گویر» یهودی تندروی اسرائیلی به سرنوشتی فلاکت بارتر از سرنوشت یهودیان تندروی سابق دچار خواهد شد.

حماده تاکید کرد که تمامی قشرها و طیف‌های ملت فلسطین از گزینه و مشی مقاومت فلسطین حمایت و پاسداری می‌کنند.

این در حالی است که «عمر بارلیف»، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی تاکید کرد: اگر تغییری در وضعیت کنونی مسجد الاقصی روی دهد، شاهد انتفاضه سوم فلسطینی‌ها خواهیم بود