دومین «میزگرد پاسخگویی» هفته دولت در بانک دی به منظور پاسخگویی به پرسشهای مشتریان پیرامون مسائل حوزه فناوری اطلاعات برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از پایگاه اطلاعات بانک دی،در این میزگرد پاسخگویی تلفنی نوش آفرین مومن واقفی معاون فناوری اطلاعات و عضو هیأت عامل، کامران عبداللهی رئیس اداره خدمات نوین […]
دومین «میزگرد پاسخگویی» هفته دولت در بانک دی به منظور پاسخگویی به پرسشهای مشتریان پیرامون مسائل حوزه فناوری اطلاعات برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از پایگاه اطلاعات بانک دی،
در این میزگرد پاسخگویی تلفنی نوش آفرین مومن واقفی معاون فناوری اطلاعات و عضو هیأت عامل، کامران عبداللهی رئیس اداره خدمات نوین بانکی و مصطفی عباسیان معاون اداره توسعه نرم افزار و اطلاعات پایه بانک دی به پرسشهای مشتریان درباره خدمات غیرحضوری، خدمات اینترنتی، اپلیکیشن دی جت، اینترنت بانک و سایر مسائل مرتبط با این حوزه پاسخ دادند.
«میزگرد پاسخگویی» بانک دی تا ۹ شهریور ماه، مطابق زمانبندی اعلامشده در مرکز ارتباط با مشتریان دایر خواهد بود. مشتریان می توانند از طریق شماره تلفن ۲۸۹۳۰، سوالات خود را مطرح و پاسخ مناسب را دریافت کنند.
همچنین به مناسبت «هفته دولت»، رییس و معاونان شعب بانک دی در میز خدمت به صورت مستقیم پاسخگوی مشتریان خواهند بود.
Monday, 28 October , 2024