۴هزار کردستانی در همایش پیاده روی اربعین ثبت نام کردند به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ جانشین مدیرکل حج و زیارت کردستان از ثبت نام حدود ۴ هزار نفر کردستانی در همایش پیاده روی اربعین خبر داد و گفت: ثبت نام در سامانه سماح تا ۲۱ مرداد ماه تمدید شد. علیرضا خسروی […]

۴هزار کردستانی در همایش پیاده روی اربعین ثبت نام کردند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ جانشین مدیرکل حج و زیارت کردستان از ثبت نام حدود ۴ هزار نفر کردستانی در همایش پیاده روی اربعین خبر داد و گفت: ثبت نام در سامانه سماح تا ۲۱ مرداد ماه تمدید شد.

علیرضا خسروی با اشاره به انجام ثبت ‍نام اربعین از ۱۰ تیر ماه تا ۱۷ مرداد ماه، گفت: با توجه به درخواست مردم متدین استان و کشور تاریخ ثبت نام اربعین تا ۲۱ مرداد ماه جاری تمدید شده و زائران باید هر چه سریع تر نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه استقبال از پیاده روی اربعین در استان بعد از ۲ سال از شیوع ویروس کرونا چشمگیر بوده است، افزود: ثبت نام در سماح برای تمامی زائران اربعین با توجه به حذف ویزا برای این سفر زیارتی الزامی و در حکم روادید است.

جانشین مدیرکل حج و زیارت کردستان با اشاره به اینکه سامانه سماح کار پیش ثبت نام زائران برای اربعین را انجام می دهد، اظهار کرد: در این راستا زائران اربعین می توانند از طریق سامانه سماح به آدرس www.samah.haj.ir نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

کویستان عبدالحکیمی/کردستان