پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۵۷ گفتمان ریبرال دمکراسی را به چالش کشید جانشین سازمان بسیج مستضعفین:اصحاب رسانه افسرانی هستند که دشمنان دائم در تلاشند تا از موفقیت وقدرت آنها نسبت به ایجاد وانگیزه در بازتاب ونشر اخبار از امید آفرینی و قدرت مردم بکاهند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ سردار […]

پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۵۷ گفتمان ریبرال دمکراسی را به چالش کشید

جانشین سازمان بسیج مستضعفین:اصحاب رسانه افسرانی هستند که دشمنان دائم در تلاشند تا از موفقیت وقدرت آنها نسبت به ایجاد وانگیزه در بازتاب ونشر اخبار از امید آفرینی و قدرت مردم بکاهند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ سردار قاسم قریشی در اختتامیه نخستین رویداد رسانه امید با بیان اینکه رسانه ها ستون جهاد تبین و امید آفرینی در جامعه هستند،اظهار داشت:اصحاب رسانه افسرانی هستند که دشمنان دائم در تلاشند تا از امید وموفقیت وقدرت آنها نسبت به ایجاد وانگیزه در بازتاب ونشر اخبار به مردم را بکاهند.

سردار قریشی گفت:پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۵۷ در حقیقت گفتمانی بود که گفتمان ریبرال دمکراسی را به چالش کشید که عمده آن همان امید آفرینی بود که با مردم همگام بودند.

سردار قریشی افزود:دشمنان ما بارها تلاش کردند تا اهداف استعماری خود را پیاده کنند و برای استعمار جهانی یا استکبار جهانی و برای به دست آوردن ملتها در پانصد سال کهن با تهاجم نظامی و یک عنصر سیاسی، امور آن کشور را در دست می گرفتند، که در ایران اوج این وابستگی با روی کار آمدن محمد رضا شاه به آمریکا و انگلیس بود، اما بعد از انقلاب، حضرت امام خمینی (ره) به مردم امید داد تا با استقلال و آزادی برای خودکفایی تلاش کنند.

وی افزود:انقلاب اسلامی و مدیریت امام خمینی (ره) در مردم این ابعاد وانگیزه را به وجود آورد که ترقی وپیشرفت را طی کنند، البته دشمن مدام در تلاش بودند که جلوی این پیشرفتهتا را بگیرند.

سردار قریشی گفت:در دوره قاجار قرارداد ترکمن چای امضا شد و بخشهای از ایران تجزیه شد که این روند در دوران محمد رضا شاه نیز تکرار شد، اما در دوران دفاع مقدس به فرماندهی حضرت امام خمینی (ره) و برنامه ریزی واستراتیژی ایشان بر شرق وغرب و ایثارگری رزمندگان با روحیه جهادی و امید واعتمادی که مردم ما به واسطه دلسوزیهایی که حضرت امام (ره) بدست آورده بودند، بخش عظیمی از جغرافیای تجزیه شده کشور باز گردانده شد.

وی به پیشرفتهای کشور در بخشهای علمی،اقتصادی و… بعد از انقلاب اشاره کرد و تصریح کرد:
خوشبختانه رتبه فناوری سلولهای بنیادین، رتبه سوم سد سازی در دنیا، و در دوران بحرانی کرونا جزو ده کشور برتر مقابله با کرونا بودیم و در حال حاضر نیز جزو چهار کشور برتر در پیوند عضو هستیم.

وی با اشاره به اینکه ما در بخش فضا قبل از انقلاب صفر بودیم اما امروزه توانستیم توانمدیهای بلاقوه ای در این مهم را بدست بیاوریم،افزود: کاهش نود درصدی مرگ ومیر مادران بعد از انقلاب نسب به قبل، یکی دیگر از پیشرفتهای علمی کشور عزیزمان بود که امید آفرینیهای بسیار بزرگی برای مردم به دنبال داشت.