اهدای مدال قهرمانی شناگران مسابقات کشوری به خانواده شهید زاهدی به مناسبت چهلمین روز شهادت سردار شهید زاهدی، قهرمانان کودک و نوجوان شنای کشوری مدال های قهرمانی خود را به خانواده شهید زاهدی اهدا کردند. به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری شهید یاران، در این دیدار فرید مقربی مدیر آکادمی شنای وال ضمن قدردانی […]

به مناسبت چهلمین روز شهادت سردار شهید زاهدی، قهرمانان کودک و نوجوان شنای کشوری مدال های قهرمانی خود را به خانواده شهید زاهدی اهدا کردند.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری شهید یاران، در این دیدار فرید مقربی مدیر آکادمی شنای وال ضمن قدردانی از خانواده شهید زاهدی،به مقام شامخ این شهید بزرگوار و معزز ادای احترام کرد و گفت: ما ورزشکاران به شهید زاهدی مدیون هستیم چرا که الگوی تمام ورزشکاران ایران در تقوا ، ایثار ،شهامت و شجاعت است.
ناصر بهروان مدیر مسئول روزنامه عصر اصفهان نیز شهید زاهدی را تبیین کننده مبارزه با استکبار جهانی دانست.

همچنین حجت الاسلام علیرضا احمدی نیز در این دیدار ضمن تفقد و قدردانی از مقام شامخ شهید زاهدی و خانواده گرامیشان،گفت:شهید حاج محمدرضا زاهدی را بسیجی متواضع و فرماندهی دلاور و حماسه ساز بود، بیداری جهانی از جمله جنبش های دانشجویی در سراسر دنیا محصول بذر ایشان بودند که به زودی با مشی رهبری انقلاب منجر به سرنگونی رژیم غاصب اسرائیل خواهد شد.
محمد مهدی زاهدی فرزند این شهید والامقام نیز در این دیدار ضمن قدردانی از قهرمانان شنای کشوری اظهار کرد: همه ما وظیفه داریم که سرباز ولایت و رهبری باشیم و پشت سر مقام معظم رهبری و به ایشان اقتدا کنیم.

گفتنی است: ارسلان بهرامی کیا: مقام دوم در مسابقات تمام کشوری (جام نوروز) به میزبانی تهران ،علی بهرامی کیا :مقام دوم کشوری شناگر ۸ ساله کوچیکترین شناگر (رده سنی ۹و۱۰ سال) به میزبانی اراک،شنتیا کرباسی :مقام دوم تیمی۵۰×۴ (رده سنی ۹و۱۰ سال) در مسابقات کشوری به میزبانی اصفهان (استخر اسپینر مبارکه)،کیان حضور بخش : مقام اول در مسابقات ۷ سطح استانی به عنوان کوچیکترین شناگر در این دیدار مدال های خود را به خانواده گرامی و معزز شهید محمدرضا زاهدی تقدیم کردند و به مقام شامخ شهید و خانواده معززشان احترام و تشکر کردند.

خبرنگار: الهام خانی