در آیینی با حضور مدیران شهری اصفهان و مردم و معتمدین منطقه هفت شهرداری پروژه‌های عمرانی، فرهنگی، خدماتی و ورزشی این منطقه به بهره‌برداری رسید. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، مهدی سلطان آقایی در این آیین، احداث خیابان شهید احمدی را از پروژه‌های عمرانی این دوره مدیریت شهری بیان و تصریح کرد:این خیابان به […]

در آیینی با حضور مدیران شهری اصفهان و مردم و معتمدین منطقه هفت شهرداری پروژه‌های عمرانی، فرهنگی، خدماتی و ورزشی این منطقه به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، مهدی سلطان آقایی در این آیین، احداث خیابان شهید احمدی را از پروژه‌های عمرانی این دوره مدیریت شهری بیان و تصریح کرد:
این خیابان به طول ۱۸۰۰ متر در دوفاز احداث شده و هزینه اجرا و آزادسازی آن بالغ بر ۸۹۰ میلیارد ریال بوده است.
مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان، با بیان اینکه احداث این خیابان نقش مهمی در تسهیل رفت‌وآمد عابران و خودروها در خیابان گلستان دارد، اظهار کرد: این خیابان موجب افزایش ارزش‌افزوده برای دو محله کم‌برخوردار فدکیه و شهرک کوثر در این محدوده شده است.
وی با اشاره به اینکه چندین پروژه عمرانی، بااعتبار ۱۹۰ میلیارد تومان در منطقه هفت به بهره‌برداری رسیده ابراز کرد: تلاش شده تا در راستای رفع نیازهای مردم این منطقه به‌ویژه در محلات کم‌برخوردار باشد.
سلطان آقایی بیان کرد: از مهم‌ترین پروژه‌های جاری منطقه هفت تعریض پل شهید هنیه با ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار است که باهدف کاهش ترافیک این محدوده، به عرض آن ۱۰ متر و به طول آن حدود ۳۰۰ متر اضافه شد.
وی اضافه کرد: احداث ورزشگاه در محله‌های شهرک ولیعصر و فدک از دیگر پروژه‌های منطقه است که مقرر شد ۵۰ درصد از ظرفیت ورزشگاه شهرک ولیعصر به‌صورت رایگان در اختیار نوجوانان این محله قرار گیرد.
مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان از تقدیم هفت نوبرانه در دهه فجر انقلاب اسلامی امسال به مردم خبر داد و ابراز کرد: ایستگاه آتش‌نشانی، ساختمان بحران و پارک خیابان مولوی ازجمله این پروژه‌ها خواهد بود.
 در ادامه این آیین سعید ساکت گفت: عرض ۷ متری پل شهید هنیه باتوجه‌به حجم بالای تردد خودروها و ترددهای ترانزیتی، دسترسی‌ها را با مشکل جدی روبه‌رو کرده و ترافیک زیادی را در این محدوده ایجاد کرده بود.
 معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان ادامه داد: این موضوع در حوزه مطالعات شهرداری اصفهان از سال ۱۳۹۹ به‌عنوان یک دغدغه موردتوجه قرار گرفت تا اینکه سرانجام در این دوره مدیریت شهری، عرض این معبر از ۷ به ۱۷ متر افزایش یافت.
وی اضافه کرد: این پروژه به‌صورت جهادی اجرا شد و زودتر از موعد آئین بهره‌برداری، در مدار عبور و مرور قرار گرفت.
 در ادامه عباس حاج رسولی‌ها نیز گفت: علاوه بر تکمیل و پیشبرد پروژه‌های بزرگ و شاخص، رسیدگی به مناطق کم‌برخوردار و رفع نیازمندی‌های شهروندان این محلات از رویکردهای مهم مدیریت شهری اصفهان است.
رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: مراکز خیریه نیز در کنار مدیران شهر نسبت به رفع نیاز مردم در مناطق کم‌برخوردار پیشتاز هستند که در جای خود قابل‌توجه و تقدیر است.
وی در پایان گفت: بسیاری از افراد مهم و اثرگذار در جامعه از دل محلات کم‌برخوردار برخاسته‌اند و لذا رسیدگی به کودکان و نوجوانان این محلات، یک ضرورت مهم برای تمامی نهادها و متولیان شهر است.
خبرنگار: الهام خانی