ویژه برنامه روز جهانی کودک در مجتمع فجر سنندج برگزار شد آیین بزرگداشت روز جهانی کودک با مشارکت اداره کل تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی کردستان و با حضور جمع زیادی از کودکان و نوجوانان در تالار فروردین مجتمع فرهنگی هنری فجر  سنندج برگزار شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ این […]

ویژه برنامه روز جهانی کودک در مجتمع فجر سنندج برگزار شد

آیین بزرگداشت روز جهانی کودک با مشارکت اداره کل تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی کردستان و با حضور جمع زیادی از کودکان و نوجوانان در تالار فروردین مجتمع فرهنگی هنری فجر  سنندج برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ این جشن مورد استقبال کودکان و خانواده‌های آنان قرار گرفت و منجر به ایجاد فضایی شاد همراه با سرگرمی، آموزش نکات بهداشتی، موسیقی و مسابقه بود.

مدیر کل کار کردستان در پیامی، توجه به حقوق کودکان را یکی از مهم‌ترین زیرساخت‌های توسعه کشور دانست و گفت: ما مسئول پیگیری مطالبات و حقوق کودکان هستیم، لزا با طراحی و انجام برنامه‌های مفید و موثر برای توسعه زیرساخت‌ها و احقاق حقوق کودکان اقدام می‌کنیم.

پیشکاری با بیان اینکه ۱۶ مهرماه به عنوان روز جهانی کودک حاکی از اهمیت و جایگاه کودکان در فضای اجتماعی و نقش سرنوشت ساز این مقطع سنی در شکل گیری شخصیت و توانمندی های آنها است، افزود: اگر شرایط و نحوه زیست کودکان به خوبی شناسایی و مورد تربیت صحیح قرار گیرد، نقش بسزایی در پیشرفت و توسعه جامعه در عرصه های مختلف خواهد داشت.

مدیر کل کار کردستان در این پیام توجه به کودکان کار و ساماندهی آنان را در راستای کاهش آسیب های اجتماعی یک ضرورت مهم و البته یک خواسته به جای مردمی خواند و اظهار داشت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تمام توان از این کودکان حمایت، و در راستای تحصیل، بهداشت، آموزش، تربیت و… از هیچ تلاشی فروگزار نخواهد کرد.

کویستان عبدالحکیمی