مرکز مشاوره تخصصی ازدواج و تحکیم خانواده در کامیاران افتتاح شد همزمان با پنجمین روز از هفته دولت، مرکز تخصصی مشاوره ازدواج و تحکیم خانواده با نام «ژین» با حضور معاون اقتصادی استاندار کردستان در کامیاران افتتاح شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ علی نوری روز سه‌شنبه در مراسم افتتاح مرکز […]

مرکز مشاوره تخصصی ازدواج و تحکیم خانواده در کامیاران افتتاح شد

همزمان با پنجمین روز از هفته دولت، مرکز تخصصی مشاوره ازدواج و تحکیم خانواده با نام «ژین» با حضور معاون اقتصادی استاندار کردستان در کامیاران افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ علی نوری روز سه‌شنبه در مراسم افتتاح مرکز مشاوره تخصصی ازدواج و تحکیم خانواده «ژین» در شهرستان کامیاران ضمن تبریک هفته دولت، اظهار داشت: مراکز مشاوره کمک مؤثری به ازدواج جوانان و تحکیم بنیان خانواده‌ها خواهد بود.
وی افزود: این مرکز با ارائه خدمات و مشاروه‌های تخصصی در حوزه ازدواج و تحکیم خانواده به زوج‌های جوان این شهرستان، می‌تواند نقش بسزایی در ازدواج جوانان و کمک به رفع مشکلات قبل از تشکیل زندگی مشترک داشته باشد.
گفتنی است که؛ معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کردستان در ادامه سفر خود به شهرستان کامیاران با خانواده شهید فاتحی از شهدای کارمند در این شهر، دیدار و از این خانواده معطم تجلیل کرد.