مطالبات معوق گندمکاران پیگیری می‌شود استاندار کردستان با تاکید بر تسریع در روند پرداخت مطالبات گندمکاران گفت :تاخیر در پرداخت‌ها می‌تواند بر توانایی کشاورزان برای تأمین هزینه‌های جاری و سرمایه‌گذاری برای فصل کشت بعدی تأثیر بگذارد و به جد این مهم را پیگیری می‌کنیم. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛آرش زره‌تن لهونی […]

مطالبات معوق گندمکاران پیگیری می‌شود

استاندار کردستان با تاکید بر تسریع در روند پرداخت مطالبات گندمکاران گفت :تاخیر در پرداخت‌ها می‌تواند بر توانایی کشاورزان برای تأمین هزینه‌های جاری و سرمایه‌گذاری برای فصل کشت بعدی تأثیر بگذارد و به جد این مهم را پیگیری می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛آرش زره‌تن لهونی صبح امروز یکشنبه ۱۵ مهرماه در دومین جلسه شورای زکات که با حضور مسئولین استانی و کشوری که در محل سالن جلسات سازمان جهادکشاورزی استان برگزار شد، از زحمات اعضای شورای زکات استان در سال گذشته و شش ماهه اول امسال از عملکرد ۱۰۰ درصدی این شورا در استان قدردانی کرد.
وی در ادامه با بیان اینکه زکات از دستورهای اسلامی و فریضه الهی است، پرداخت زکات را وظیفه همگان و ارتقای این وضعیت را رسالت خطیر مدیران و متولیان این امر عنوان کرد.
استاندار کردستان پرداخت زکات توسط خیرین را کار ارزشمندی برشمرد و پیشنهاد داد امامان جمعه و اعضای شورای زکات استان و معتمدین که مورد اعتماد مردم هستند آمار جمع‌آوری زکات در استان را اطلاع‌رسانی کنند.
زره‌تن لهونی با تاکید بر پرداخت وجه گندم به کشاورزان پرتلاش استان افزود:شهرستان‌های سردسیری که گندم را دیرتر تحویل داده‌اند هنوز پول گندم را دریافت نکرده‌اند لذا این امر می‌تواند موجب نارضایتی کشاورزان و منجر به مشکلات فراوانی برای این قشر زحمتکش شود.
وی با اشاره به تسریع در روند پرداخت مطالبات گندم‌کاران گفت: تقاضای کشاورزان در این حوزه را به جد پیگیری می‌کنیم.
استاندار کردستان عدم پرداخت کامل پول گندم به کشاورزان را از مهمترین مشکلات در این حوزه دانست و از مسئولان اجرایی استانی و کشوری با توجه به مکاتباتی که در این راستا با معاون اول رییس جمهور، سازمان برنامه و بودجه و وزیر جهاد کشاورزی انجام داده است، درخواست کرد سریعتر پول گندمکاران پرداخت شود.