مدیر کل بهزیستی استان اصفهان گفت: آمار و برنامه‌ریزی یکی از ارکان‌های اساسی مدیریت هر سازمانی برای رسیدن به اهداف تعیین شده می‌باشد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، ناصر چاووشی با اشاره به روز آمار و برنامه‌ریزی گفت: آمار و برنامه‌ریزی یکی از […]

مدیر کل بهزیستی استان اصفهان گفت: آمار و برنامه‌ریزی یکی از ارکان‌های اساسی مدیریت هر سازمانی برای رسیدن به اهداف تعیین شده می‌باشد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، ناصر چاووشی با اشاره به روز آمار و برنامه‌ریزی گفت: آمار و برنامه‌ریزی یکی از ارکان‌های اساسی مدیریت هر سازمانی برای رسیدن به اهداف تعیین شده می‌باشد.

مدیر کل بهزیستی استان اصفهان افزود: در عصر حاضر تصمیم‌سازی‌های درست مبتنی بر استفاده از داده‌های قابل اعتماد و شاخص‌های کلیدی و سامانه‌ها و فناوری‌های نوین با تکیه بر دانش و تجربه نیروهای انسانی متخصص و متعهد حوزه آمار است.

وی با اشاره به حدیث حضرت علی(ع) «تدبیر و برنامه‌ریزی قبل از کار، باعث مصونیت از لغزش و خطا است»، یادآور شد: بی‌تردید توانمندی‌ها و تعهد خبرگان آمار، نقش اساسی در دستیابی به آینده روشن در عرصه خدمات‌رسانی، توسعه پایدار و برنامه‌ریزی‌های جامع و هوشمند، به دور از لغزش و خطا ایفا می‌کند.