جمعی از ایثارگران نسبت به انتصاب جدید قاضی زاده هاشمی در بنیاد شهید واکنش نشان دادند.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران ، جمعی از خانواده شاهد وایثارگر نسبت به انتخاب جدید قاضی زاده هاشمی در بنیاد شهید و امور ایثارگران واکنش نشان دادند.

قاضی زاده هاشمی طی حکمی محمدرضا اسکندری رئیس سازمان اقتصادی کوثر که از سال ۱۳۸۸ ریاست این نهاد مهم اقتصادی را برعهده داشت برکنار و دکتر ناصر فخاری را به جای وی منصوب کرد.

جمعی از ایثارگران همراه با دولت سید ابراهیم رئیسی نسبت به این انتصاب واکنش نشان داده و خواستار انتخاب گزینه قدرتمندتری برای سازمان اقتصادی کوثر و سایر زیرمجموعه های اقتصادی بنیاد شهید شدند. زیرا در سوابق فخاری کار اجرایی قابل توجهی دیده نمی شود و باتوجه به حجم انبوه خرابی ها در سازمان اقتصادی کوثر، این احتمال که وی نتواند اوضاع شرکت های زیانده را به سامان کند زیاد است.

سازمان اقتصادی کوثر علیرغم حضور در حوزه های راهبری و سوددهی مانند مرغ، آبزیان، دام سبک و سنگین، نساجی، آرد، روغن کشی، عمران و ساختمان، تولید برق، بازرگانی داخلی و خارجی، خوراک دام، معدن، موتورهای الکتریکی، سیم و کابل، بازار سرمایه و … اوضاع نابسامانی دارد و سودده کردن این مجموعه های ناکارآمد شده کار دشواری است که نیازمند استفاده از نیروهای مجرب است.