مدیر منطقه ۴ شهرداری اصفهان از افتتاح خانه بازی و کتابخانه تخصصی کودک و نوجوان در محله کردآباد هم‌زمان با سی‌وششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوان و روز کودک خبر داد. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، محسن زمانی ، اظهار کرد: با توجه به اهمیت موضوع کودکان و نوجوانان و در راستای ایجاد […]

مدیر منطقه ۴ شهرداری اصفهان از افتتاح خانه بازی و کتابخانه تخصصی کودک و نوجوان در محله کردآباد هم‌زمان با سی‌وششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوان و روز کودک خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، محسن زمانی ، اظهار کرد: با توجه به اهمیت موضوع کودکان و نوجوانان و در راستای ایجاد نشاط اجتماعی در محله‌های منطقه ۴ شهرداری اصفهان خانه بازی و کتابخانه تخصصی کودک و نوجوان در نظر گرفته شد.

وی افزود: برای آماده‌سازی و خرید تجهیزات لازم جهت افتتاح خانه بازی و کتابخانه تخصصی کودک و نوجوان در محله کردآباد بالغ‌بر یک میلیارد تومان هزینه شده است.

مدیر منطقه ۴ شهرداری اصفهان با اشاره به برنامه‌های در نظر گرفته شده این منطقه هم‌زمان با برگزاری سی‌وششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوان تصریح کرد: برگزاری کارگاه‌های هنری کودک و نوجوان روز شانزدهم مهر در محله زوان (مدرسه فرزانگان پویا)، هفدهم مهر در مسجد جوادالائمه واقع در خیابان هشت‌بهشت شرقی و روز هجدهم مهر در حسینیه کردآباد بخشی از این برنامه‌ها بوده است.

زمانی ادامه داد: سینمای کودک و نوجوان، جلوه‌ای از درخشش اندیشه چند نسل ستارگان فرهنگ و هنر در سپهر سینمای ایران است.