رئیس کمیسیون هوشمندسازی و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر اصفهان درباره ساختمان نیمه‌کاره شورا در خیابان باغ گلدسته گفت: این زمین بیش از دو دهه پیش برای احداث ساختمان شهرداری و شورای اسلامی شهر جانمایی و پروانه آن نیز صادر شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، ابوالفضل قربانی، افزود: قرار بود با احداث این […]

رئیس کمیسیون هوشمندسازی و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر اصفهان درباره ساختمان نیمه‌کاره شورا در خیابان باغ گلدسته گفت: این زمین بیش از دو دهه پیش برای احداث ساختمان شهرداری و شورای اسلامی شهر جانمایی و پروانه آن نیز صادر شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، ابوالفضل قربانی، افزود: قرار بود با احداث این ساختمان، محل فعلی شهرداری به موزه تبدیل شود، اما زمانی که عملیات اجرایی این پروژه آغاز شد، اداره میراث فرهنگی نسبت به ارتفاع این ساختمان که روبه‌روی کتابخانه مرکزی شهرداری واقع شده است، اشکالاتی وارد و اجرای پروژه را از طریق مسیر قانونی متوقف کرد.

رئیس کمیسیون هوشمندسازی و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: پس از کسب مجوزهای لازم برای احداث این ساختمان، به دلیل اینکه زمان زیادی از آن گذشته بود، در نقشه و کاربری این پروژه تغییراتی ایجاد شد.

قربانی ادامه داد: با گذر زمان و توسعه شهر و گستردگی نوع خدمات مدیریت شهری طی توقف این پروژه، سازه‌ای که در خیابان باغ‌گلدسته به منظور ساختمان شهرداری و شورای شهر در نظر گرفته شده بود دیگر کارایی لازم را نداشت.

وی با اشاره به اینکه این ساختمان نیمه‌کاره در قالب پروژه مشارکتی تعیین تکلیف خواهد شد و خبرهای خوبی در این خصوص در راه است، گفت: در حال حاضر مدیریت شهری در نظر دارد این مکان را با تغییر کاربری و برای منظور دیگری مورد استفاده قرار دهد که در این راستا مشارکت بخش خصوصی در بهره‌برداری از این پروژه مطرح شده است و در سال جاری تعیین تکلیف خواهد شد.