برای اولین بار در اصفهان انجام شد:تشییع پیکر مطهر شهید گمنام بردوش بانوان خادمیار رضوی به همت بانوان خادمیار کانون خدمت رضوی شمس الشموس خیریه کوثر در زندان نسوان اصفهان پیکر مطهر یک شهید گمنام بر دوش بانوان خادمیار تشییع شد. مجید حمیدی منش مسئول کانون خدمت رضوی شمس الشموس خیریه کوثر در گفتگو با […]

برای اولین بار در اصفهان انجام شد:
تشییع پیکر مطهر شهید گمنام بردوش بانوان خادمیار رضوی

به همت بانوان خادمیار کانون خدمت رضوی شمس الشموس خیریه کوثر در زندان نسوان اصفهان پیکر مطهر یک شهید گمنام بر دوش بانوان خادمیار تشییع شد.

مجید حمیدی منش مسئول کانون خدمت رضوی شمس الشموس خیریه کوثر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، با بیان اینکه برای اولین بار در اصفهان تشییع بر دوش بانوان انجام شد اظهار داشت: در این مراسم که به همت بانوان خادمیار برگزار شد نه تنها تشییع بلکه مداحی و سخنرانی هم توسط بانوان برای زنان گرفتار در بند ومددجویان زندان زنان برگزار شد.

وی افزود: تشییع این شهید گمنام ابتدا در کانون اصلاح و تربیت و سپس در زندان نظام برگزار شد و پس از آن در محدوده ورودی زندان نسوان پیکر مطهر این شهید به خواهران خادمیار تحویل داده شد و تا محل برگزاری مراسم، بانوان خادمیار، شهید را تشییع نموده و سپس در بین زندانیان تشییع شدو مدد جویان از پرچم گنبد رضوی تبرک جسته و دلهایشان را به حرم امام رضا گره زده و با آقای خود درد دل نمودند.

مسئول کانون خدمت رضوی شمس الشموس خیریه کوثر گفت: برادران خادمیار نیز در ادامه این مراسم با حضور در زندان زنان به مداحی و قرائت صلوات خاصه پرداختند و در پایان جلسه به تمام زندانیان تبرکی اهدا شد.

وی در پایان از مراسم تشییع شهید دیگری در محل این کانون در مسجد النور خبر داد و اظهار داشت: پیش از این مراسم شهید دیگری را از فلکه چهار سوق تا مسجدالنور تشییع کردیم و مراسمی با حضور خادمیاران رضوی وارادتمندان به شهدا و سه تن ازفرزندان شهدای مدافع حرم در مسجدالنور برگزار شد.