کارگروه استانی تسهیل و رفع موانع تولید به ریاست نقش – معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان – و با حضور اعضا و مدعوین برگزار گردید. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، «امیر رضا نقش» در این جلسه اولویت اصلی کارگروه استانی تسهیل و رفع موانع تولید را ایجاد سازوکاری موثر و سازنده در […]

کارگروه استانی تسهیل و رفع موانع تولید به ریاست نقش – معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان – و با حضور اعضا و مدعوین برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، «امیر رضا نقش» در این جلسه اولویت اصلی کارگروه استانی تسهیل و رفع موانع تولید را ایجاد سازوکاری موثر و سازنده در راستای پویایی تمام کارخانه های نیمه تمام و یا تعطیل شده بیان کرد و گفت: ممانعت از بیکاری شاغلین مشغول به کار در این صنایع نیز اولویت اصلی این کارگروه می باشد.
« نقش» با تقدیر از حضور فعالانه همه مسئولان استانی به ویژه مدیران بانک های عامل، مسئولان اداری، قضائی، امنیتی و … که در راستای مقابله مجدانه با تعطیلی واحدهای تولیدی و خدماتی تمهیدات لازم را اتخاذ و اجرایی نمودند، اعلام داشت: مقرر شده است ۸۰۰ میلیارد تومان تسهیلات سرمایه ثابت تا پایان سال جاری برای پویایی شایسته و کارآمد واحدهای تولیدی نیمه تعطیل جهت حضور پایدار در جبهه تولید تخصیص یابد که این موضوع می تواند افزون بر یکهزار و ۲۰۰ اشتغال پایدار در استان را ضمانت و صیانت نماید.

در این نشست ۱۶ پرونده متقاضیان از جمله ۷ پرونده با رویکرد تسهیلات و سرمایه گذاری و ۹ پرونده با رویکرد مالیاتی، تامین اجتماعی، دستگاه های خدمت رسان، جهاد کشاورزی، غذا و دارو و …، مورد بررسی، رایزنی و تصمیم سازی قرار گرفت که فی المجلس نتیجه نهایی به متقاضیان حاضر در جلسه به منظور پیگیری لازم، اظهار و اعلام گردید.
خبرنگار: الهام خانی