معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: در حال حاضر بیش از ۲۶ هزار و ۴۰۰ واحد در قالب افزون بر ۶ هزار و ۵۰۰ پروژه نهضت ملی مسکن به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی […]

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: در حال حاضر بیش از ۲۶ هزار و ۴۰۰ واحد در قالب افزون بر ۶ هزار و ۵۰۰ پروژه نهضت ملی مسکن به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان؛ حمیدرضا فلاح اظهار کرد: در طرح نهضت ملی مسکن، تسهیلات و آورده نقدی متقاضیان، دو منبع تأمین مالی احداث پروژه‌ها هستند.

وی افزود: عدم پرداخت به موقع تسهیلات، موجب عدم احداث پروژه‌ها در زمان مقرر، پرداخت صورت‌وضعیت تعدیل و به طبع آن افزایش قیمت تمام شده واحدها می‌شود.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان بیان کرد: در حال حاضر بیش از ۲۶ هزار و ۴۰۰ واحد در قالب افزون بر ۶ هزار و ۵۰۰ پروژه نهضت ملی مسکن به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند که بانک‌ها نیز تا کنون برای بالغ بر ۲۴ هزار و ۱۰۰ واحد تسهیلات پرداخت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه در استان اصفهان ارزیابی کیفی سازندگان در دستور کار شورای مسکن استان است، گفت: با توجه به اهمیت کاهش قیمت تمام شده در طرح‌های حمایتی تولید مسکن، قیمت هر مترمربع ساخت توسط وزارت راه و شهرسازی به استان ابلاغ شده است و انبوه‌سازان و پیمانکاران با انعقاد قرارداد مشغول عملیات اجرایی پروژه‌ها هستند لیکن درخواست افزایش قیمت را نیز دارند که در شورای مسکن استان در این خصوص تصمیم‌گیری خواهد شد.

فلاح خاطرنشان کرد: در حال حاضر از مجموع متقاضیان ثبت‌نام شده در طرح نهضت ملی مسکن استان اصفهان ۱۳۱ هزار متقاضی تأیید نهایی شده‌اند.