زهرا نصیری خرید اتوبوس های جدید  توسط شهرداری در راستای بهبود و ساماندهی حمل و نقل عمومی شهر بهارستان است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران ، شهرداربهارستان و مدیران شهری شهرداری بهارستان اصفهان؛ ضمن دیداربا مدیران شرکت ایران خودرو دیزل از خط تولید و محصولات این مجموعه بازدید کردنند.  شهردار بهارستان درباره نتایج […]

زهرا نصیری

خرید اتوبوس های جدید  توسط شهرداری در راستای بهبود و ساماندهی حمل و نقل عمومی شهر بهارستان است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران ، شهرداربهارستان و مدیران شهری شهرداری بهارستان اصفهان؛ ضمن دیداربا مدیران شرکت ایران خودرو دیزل از خط تولید و محصولات این مجموعه بازدید کردنند.

 شهردار بهارستان درباره نتایج بازدید مدیران شهرداری بهارستان ازشرکت ایران خودرو دیزل ازانجام توافق برای خریداراتوبوس جدید به سازمان حمل و نقل عمومی شهرداری بهارستان خبر داد و گفت:با توجه به مشکلات شهروندان گرامی درعرصه حمل و نقل عمومی و درخواست های مکررمردم از آغازین روز های حضور در شهر بهارستان تلاش کردیم تا  بتوانیم در این زمینه قدم های مفیدی برداریم .

دکتر محمد شبانی افزود: در اولین گام و با حمایت های دولت و شخص رئیس جمهور شهید حضرت آیت الله دکتر رئیسی و همچنین استاندارمحترم و قائم مقام شورای اسلامی شهر و فرماندار جهادی شهرستان اصفهان موفق شدیم ۳۰ دستگاه اتوبوس یارانه ای را خریداری کنیم.

وی تصریح کرد: در دو مرحله ۱۶ دستگاه اتوبوس تحویل شهرداری بهارستان شد و ۱۴ دستگاه اتوبوس دیگر باقی مانده و اتوبوس هایی که دراین مذاکرات و بازدید ها خریداری آن ها انجام شد جدای از۳۰ دستگاه اتوبوس قبلی است .

 شهردارشهر جدید بهارستان اصفهان ادامه داد: ان شاالله به زودی پس از انعقاد قرارداد و خریداری اتوبوس های جدید به بهارستان تحویل داده خواهد شد وامیدواریم ۱۴ دستگاه اتوبوس باقی مانده نیز به زودی تحویل شهرداری گردد تا بتوانیم به بهترین شکل به شهروندان خدمت رسانی کنیم وانتقادات و مشکلاتی که در مسئله حمل و نقل عمومی شهر بهارستان دربخش های برون شهری و درون شهری وجود دارد را برطرف نماییم .

شبانی افزود: با توجه به اینکه قراراست از مهرماه امسال اتوبوس برقی به صورت آزمایشی وارد اصفهان شود و در شهر اصفهان مورد ارزیابی قرار گیرد بر اساس مذاکرات انجام شده با مدیران شرکت ایران خودرو دیزل ، مقرر شد تا استفاده آزمایشی از اتوبوس های برقی در شهر بهارستان نیز انجام شود.

شهردار بهارستان تاکید کرد:اقدام به راه اندازی اتوبوس های برقی که درشهرهای اصفهان و بهارستان انجام می شود پیش زمینه ای برای خریداری و استفاده ازاتوبوس های برقی درناوگان حمل و نقل عمومی خواهد بود که امیدواریم دراین زمینه نیزگام‌ مهم و ماندگاری درراستای خدمت به مردم عزیزبهارستان برداشته شود.