‍ اعتنا به فرهنگ اعتنا به همه نیازهای اساسی مردم است اسعد فریدی رئیس کمیسیون فرهنگی،اجتماعی شورای اسلامی شهر سنندج خاطرنشان ساخت:اعتنا به فرهنگ مهمترین و اصلی‌ترین بخشی استکه میتواند جامعه را متحول کند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ فریدی در ادامه مطالب خود در برگزاری برنامه های نوروزی به شرایط […]

‍ اعتنا به فرهنگ اعتنا به همه نیازهای اساسی مردم است

اسعد فریدی رئیس کمیسیون فرهنگی،اجتماعی شورای اسلامی شهر سنندج خاطرنشان ساخت:اعتنا به فرهنگ مهمترین و اصلی‌ترین بخشی است
که میتواند جامعه را متحول کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ فریدی در ادامه مطالب خود در برگزاری برنامه های نوروزی به شرایط نامساعد بودن معیشت مردم اشاره و تصریح کرد:در انجام کارهای فرهنگی باید هدفمند و بر اساس روشهای متناسب‌ با شرایط برنامه را پیش برد.

رئیس کمیسیون فرهنگی،اجتماعی شورای اسلامی شهر سنندج یادآور شد:بدون اغراق باید گفت ما در شرایطی زندگی میکنیم که حال دل مردم خوش نیست و انجام کارهای فرهنگی باید بتواند به نیازهای اساسی مردم پاسخ دهد.

اسعد فریدی به سنندج بعنوان دیار آواها و نواها و قطب موسیقی عرفانی اشاره و گفت:باتوجه به فرا رسیدن ماه پر فیض و برکت رمضان برگزاری موسیقیهای عرفانی و دف‌نوازی که در میان مردم این دیار از جایگاه والایی برخوردار است و این ساز عرفانی روح عارفانه و عاشقانه مردمان این دیار را بیش از پیش با نام حق آشنا می‌کند می تواند گزینه مناسبی برای اجرای برنامه های نوروزی باشد.

وی به وظایف مجموعه مدیریت شهری در آراسته شدن سنندج برای استقبال از نوروز خبر داد و گفت:این مجموعه در راستای استقبال از سال نو مجموعه اقداماتی را در راستای زیبا سازی و نورپردازی سطح شهر در دستور کار خود قرار دارد که باید امسال بسیار متفاوت‌تر از گذشته در جهت گیری رفع مشکلات ورودیهای سطح شهر،نصب المانهای متناسب با افتخارات این دیار کهن از جمله شهر خلاق موسیقی،پایتخت نوروز جهان،پایتخت کتاب ایران،پایتخت دف جهان،موضوعهایی است که باید در راستای معرفی بیشتر این دیار صورت پذیرد.

وی گل کاری میداین و پارکها،رفع مشکلات سرویس بهداشتی ها،لکه گیری معابر،رنگ آمیزی جداول،رفع مشکل روشنایی پارکها ازجمله اقداماتی دانست که شهرداری باید در راستای آماده سازی سطح شهر اجرا نماید.

فریدی در خاتمه اظهار داشت:امید است با آماده سازی سطح شهر و اجرای طرحهای زیبا و ماندگار خاطرات خوشی را برای شهروندان و مهمانان نوروزی در سال نو فراهم نماییم.