به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، سرهنگ فرشید زینلی گفت: ماموران پاسگاه انتظامی رامجرد هنگام گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک خودرو پراید مشکوک شده و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند. او با بیان این که در بازرسی از این خودرو یک دستگاه گنج‌یاب […]

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، سرهنگ فرشید زینلی گفت: ماموران پاسگاه انتظامی رامجرد هنگام گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک خودرو پراید مشکوک شده و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او با بیان این که در بازرسی از این خودرو یک دستگاه گنج‌یاب خارجی قاچاق به همراه متعلقات کشف و راننده و ۲ سرنشین آن نیز دستگیر شدند، تصریح کرد: برابر نظر کارشناسان ارزش اموال مکشوفه یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند، افزود: برخورد قاطع با سوداگران میراث فرهنگی در دستور کار انتظامی این فرماندهی است و از شهروندان درخواست می شود در صورت اطلاع از فعالیت‌های این دسته از افراد سودجو، مراتب را در اسرع وقت از طریق تماس با شماره تلفن۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.