فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از کشف بیش از ۵ هزار نخ سیگار و ۲۱۸ بسته تنباکوی قاچاق در بازرسی مأموران انتظامی از یک واحد صنفی خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سرهنگ غلامرضا براتی بیان کرد: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی شهر با اشرافیت و هوشمندی […]

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از کشف بیش از ۵ هزار نخ سیگار و ۲۱۸ بسته تنباکوی قاچاق در بازرسی مأموران انتظامی از یک واحد صنفی خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سرهنگ غلامرضا براتی بیان کرد: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی شهر با اشرافیت و هوشمندی خود از فعالیت متصدی یک واحد صنفی در زمینه خرید و فروش کالای دخانی قاچاق مطلع وموضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات میدانی و کسب اطمینان از درستی موضوع با هماهنگی مرجع قضائی از واحد صنفی مذکور بازدید که در نتیجه این عملیات ۵ هزار و ۶۴۰ نخ سیگار و ۲۱۸ بسته تنباکوی خارجی قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر با بیان اینکه ارزش این محموله بالغ بر یک میلیارد ریال برآورد شده است خاطر نشان کرد: در این خصوص متصدی واحد صنفی پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شد