سی وهفتمین جلسه شورای اطلاع رسانی با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری کردستان برگزار شد مهدی رمضانی: چهل و سه سال از عمر این نظام سیاسی می گذرد نظامی که مبتنی بر دین و بندگی خداست.حضرت امام(ره) فرمودند جمهوری اسلامی نه یک کلمه زیاد و نه یک کلمه کم،نگفتند حکومت اسلامی و تأکید بر واژه […]

سی وهفتمین جلسه شورای اطلاع رسانی با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری کردستان برگزار شد

مهدی رمضانی: چهل و سه سال از عمر این نظام سیاسی می گذرد نظامی که مبتنی بر دین و بندگی خداست.حضرت امام(ره) فرمودند جمهوری اسلامی نه یک کلمه زیاد و نه یک کلمه کم،نگفتند حکومت اسلامی و تأکید بر واژه جمهوری اسلامی برای نامگذاری این نظام سیاسی یعنی اینکه ما در مسیر حکومت اسلامی هستیم و شاید ما نتوانیم مهر صد رصد تأیید بر همه سکنات و رفتارهای مسئولین و همه سیاست های متخده در سطوح مدیریتی جمهوری اسلامی بزنیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ مهدی رمضانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان در سی وهفتمین جلسه شورای اطلاع رسانی در جمع خبرنگاران گفت: شاید این سوال در این جمع لازم باشد که آیا کسی در ماجرای فوت خانم امینی ابهام دارد و آیا کسی روایت صدا و سیما را در این خصوص قبول ندارد و این روایت را روایت مخدوش می داند و پاسخ به این سوالات از طرف شما برای من مهم است که چگونه فضای گفتگو را تنظیم کنم.

وی گفت: به صورت کلی حرف کلیشه ای نمی خواهم بزنم اما این را اگر نگویم در حق جمهوری اسلامی و نظام اسلامی که ۲۵۰ هزار خون مظلوم غیور به پایش ریخته شده ظلم است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان افزود: چهل و سه سال از عمر این نظام سیاسی می گذرد نظامی که مبتنی بر دین و بندگی خداست.حضرت امام(ره) فرمودند جمهوری اسلامی نه یک کلمه زیاد و نه یک کلمه کم،نگفتند حکومت اسلامی و تأکید بر واژه جمهوری اسلامی برای نامگذاری این نظام سیاسی یعنی اینکه ما در مسیر حکومت اسلامی هستیم و شاید ما نتوانیم مهر صد رصد تأیید بر همه سکنات و رفتارهای مسئولین و همه سیاست های متخده در سطوح مدیریتی جمهوری اسلامی بزنیم.

رمضانی گفت: بعد از فتنه ۷۸ و ۸۸ چون دشمن با رویکرد سخت و نظامی در جنگ ۸ ساله به اهدافش نرسید و نخواهد رسید و برآورد هم نمی کنند، طبیعتاً وارد حوزه نرم شده است و از دانشگاه شروع کرد در سال ۷۸ به جنگ احزاب و جریانات سیاسی در ۸۸ رساندند و در ۹۶ و ۹۸ چون زمینه های معیشتی و شکاف های طبقاتی مساعد بود بایک حربه اقتصادی وارد شدند و یک جنگ داخلی در کشور کلید بزنند.یعنی اگر ۷۸ و ۸۸ را یک فته سیاسی بدانیم و ۹۶ و ۹۸ را یک فتنه اقتصادی ببینیم، ۱۴۰۱ یک فتنه عقیدتی و فرهنگی است.اگر امروز دشمن شمشیر میکشد مال همین امروز نیست و آناً به ذهنش نرسیده است که یک عملیاتی را بر ضد جمهوری اسلامی سازماندهی کند، مسیح علی نژاد چند سال است که از کشور خارج شده و روی پروزه حجاب کار می کند، همه این پخت و پزها انجام شده بود و فقط مانده بود که برای عملیات شان یک مصداق پیدا کنند.

وی با اشاره به بحث برخورد گشت ارشاد اظافه کرد: مجال گفتگو زیاد است. میزگردهای تخصصی هم در دانشگاهها و هم در وزارت فرهنگ و هم در پلیس برقرار است و اگر هم نیست باید برقرار شود. اگر رئیس جمهور می گوید ما حتماً باید مجالی برای اعتراضات موجه و مشروع داشته باشیم بحثی است که از چند سال پیش شروع شده است. راجع به فوت خانم مهسا امینی همه متأسف هستیم، حتی بزرگتر از رهبر انقلاب نداریم که فرمودند دختر جوانی فوت کرد و دل همه ما را سوزاند و رئیس جمهور فرمودند انگار که دختر خودم بوده، اگر روایت صدا و سیما را قبول داشته باشیم هر چیزی که لازم بود گفته شد اما اگر قرار باشد کار همه نهادهای تخصصی را زیر سوأل ببریم دیگر سنگ روی سنگ بند نمی شود. سوء استفاده جریانات مرده ی مرده خور در این جریان برایمان محرز است در این جریان مردودی بخشی از نخبگان و سیاسیون را دیدیم آنهایی که مدام دم از حقوق مردم می زدند در این جریان اغتشاشات لام تا کام حرف نزدند.