مطالبات به حق بازنشستگان پیگیری شود مدیر کانون بازنشستگان مخابرات اصفهان در سالن جلسات مجتمع مطبوعاتی اصفهان با تعدادی از صاحبان قلم و رسانه استان دیدار و طی سخنانی خواستار مطالبات به حق بازنشستگان مخابرات شد. سید مصطفی خشوعی با اشاره به اینکه هم اکنون ۲ هزار و ۸۸۵ نفر عضو صندوق بازنشستگان مخابرات استان […]

مطالبات به حق بازنشستگان پیگیری شود

مدیر کانون بازنشستگان مخابرات اصفهان در سالن جلسات مجتمع مطبوعاتی اصفهان با تعدادی از صاحبان قلم و رسانه استان دیدار و طی سخنانی خواستار مطالبات به حق بازنشستگان مخابرات شد.

سید مصطفی خشوعی با اشاره به اینکه هم اکنون ۲ هزار و ۸۸۵ نفر عضو صندوق بازنشستگان مخابرات استان می باشند گفت : بررسی امور مربوط مشکلات و مطالبات باز نشستگان ،تامین نیازهای اقتصادی و،معنوی این قشر و تکریم شان که بهترین سال های عمر خود را صرف فعالیت و کمک به همنوعان خویش کرده اند یک ضرورت است .

خشویی ، مهم ترین مطالبه ی پیشکسوتان مخابرات استان را در خصوص عدم اجرای بدون تنازل آئین نامه رفاهی ۸۹/۲۴، افزایش غیر قانونی کسور بیمه تکمیلی درمان سهم همکاران از ۲۰درصدبه ۵۰درصد وعدم تسویه هزینه های سنگین درمانی توسط بیمه معلم در سه سال گذشته و قطع وصل بیمه تکمیلی دانا در طول ۸ ماه گذشته عنوان کرد و افزود:خواسته ی ما اجرای تبصره یک ماده ۲۱ قانون  مدیریت خدمات کشوری و تبصره ۲ ماده ۳۱ سیاست های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی در خصوص بازنشستگان ۹درصدکه بعد از خصوصی سازی بازنشسته شده اند می باشد.

 مدیر کانون بازنشستگان مخابرات استان اصفهان ، با اشاره به این که تجمعات انجمن بازنشستگان مخابرات کاملا صنفی و با مجوز می باشد گفت : اینکه ما سال‌ها مطالبه خود را فریاد می زنیم خواسته ی دور از ذهن و زیاده خواهی نیست بلکه یک حق است .ما از مسئولان مدیران ،سهام‌‌داران عمده و کارفرمای مخابرات می خواهیم به قانون احترام گذاشته و با اجرای بی‌کم و کاست آیین‌نامه استخدامی کارکنان مخابرات مصوبه ۸۹/۲۴ از سرکشی و پایمال نمودن قانون و آیین‌نامه و بند۶ مصوبه هیئت وزیران در خصوص چگونگی واگذاری مخابرات، دست بردارند و تمامی حقوق و مطالبات کارکنان شاغل و بازنشسته که جمعی از آنها را ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس در مخابرات سراسر کشور را شامل می شود ،در اسرع وقت بپردازند.

خشوعی، با ارائه مستندات به خبرنگاران گفت:
بارها در جلسات مختلف استانی و کشوری ما را خواسته یا خود حضور پیدا کردیم،صحبت کرده ایم و خواسته های مان را اعلام نمودیم و چون حق با ما بوده قول همکاری و مساعدت داده اند اما ،روز از نو و روزی از نو بوده و از دی ماه ۱۴۰۰ بر اساس مصوبه آئین نامه پرسنلی و استخدامی سال ۹۸ در خصوص اجرای رفاهیات سالانه(ماده ۲۵) (ماده ۶۵) (ماده ۷۰) (ماده ۶۹) (ماده ۶۸) بازنشستگان مخابرات دریافتی نداشته اند در صورتی که بسیاری از همکاران در این سن با دست و پنجه نرم کردن با بیماری های (سخت درمان) و هزینه های سرسام آور دارو صورت را با سیلی سرخ نگاه داشته اند.
وی گفت : بیش از ۵۰ هزار پیش کسوت مخابرات مطالباتشان در هاله ای از ابهام است ، امیدوارم مدیران و مسئولین در همین شروع اول سال ، با یک حرکت جهادگونه این مشکل را برای همیشه مرتفع نمایند.

قابل ذکر است : سید مصطفی خشوعی در کارنامه ی کاری خود سوابقی همچون دبیر سابق بازنشستگان کشور،و معاونت توسعه و مهندسی مخابرات اصفهان را به یادگار دارد.