گنجینه ای برای تشخیص زودتر بیماری آلزایمر و سرطان مدیر عامل وبنیانگذار شرکت دانش بنیان لایف اندمی گفت:ما در حوزه تولید داروهای ژنتیکی به یک گنجینه رسیدیم که میتوانیم با یک تشخیص زودتر از بیماری از الزایمر جلوگیری کنیم. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ سید عارف سلیمانیان در ارائه خود در […]

گنجینه ای برای تشخیص زودتر بیماری آلزایمر و سرطان

مدیر عامل وبنیانگذار شرکت دانش بنیان لایف اندمی گفت:ما در حوزه تولید داروهای ژنتیکی به یک گنجینه رسیدیم که میتوانیم با یک تشخیص زودتر از بیماری از الزایمر جلوگیری کنیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ سید عارف سلیمانیان در ارائه خود در اختتامیه نخستین جشنواره رسانه امید اظهار کرد:تست ژنتیکی لایف اند می با همت تیم متخصص و به کارگیری جدیدترین تکنولوژی‌ها و انتقال دانش از پیشرفته‌ترین مراکز تحقیقاتی دنیا، امکان شناخت ویژگی‌های ژنتیکی و تغییر سبک زندگی را فراهم می‌سازد.

سلیمانیان گفت:ما یک تیم ۴۵ نفره متشکل از بهترین جوانان فارغ التعصیل دانشگاههای خارج هستیم که دانش فنی جزو اولویت ماست ودانش فنی داروها را در داخل کشور بومی سازی کنیم.

وی افزود: ما در حوزه تولید داروهای ژنتیکی به یک گنجینه رسیدیم که میتوانیم با یک تشخصی زودتر از بیماری آلزایمر جلوگیری کنیم.

مدیر عامل شرکت دانش بنیان وبنیانگذار لایف اندمی گفت:متاسفانه نرخ زنده ماندن سرطان ۲۵درصد است که اگر تشخصی زودتر انجام بشود ۸۵ درصد مرگ و میر کاهش می یابد.

وی با ابراز نگرانی از آمار مبتلایان به سرطان و کمبود امکانات دارویی گفت:در عرض سه دقیقه سه نفر در کشور به سرطان مبتلا می شوند که خوشبختانه ما در حوزه پیشگیری داروهای این بیماری ورود پیدا کردیم و امیدوارم روزی برسد که ایران درجهان به قطب تولید داروهای ژنتیکی تبدیل شویم.