مدیر توسعه بازرگانی از توزیع ۱۰ تن گوشت قرمز گرم وارداتی بصورت هفتگی خبر داد. در راستای تنظیم و تعدیل قیمت گوشت قرمز در سطح بازار، مدیر توسعه بازرگانی از آغاز طرح توزیع گوشت قرمز گرم وارداتی در فروشگاه های زنجیره ای در سطح استان خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از […]

مدیر توسعه بازرگانی از توزیع ۱۰ تن گوشت قرمز گرم وارداتی بصورت هفتگی خبر داد.

در راستای تنظیم و تعدیل قیمت گوشت قرمز در سطح بازار، مدیر توسعه بازرگانی از آغاز طرح توزیع گوشت قرمز گرم وارداتی در فروشگاه های زنجیره ای در سطح استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ شهسواری با اشاره به برنامه ریزی صورت گرفته و هماهنگی های بعمل در راستای نظارت بر تامین و عرضه دام کافی ویژه عید قربان، اعلام نمود سازمان جهاد کشاورزی در ادامه اجرای طرح جامع مدیریت تامین، تولید و عرضه گوشت قرمز پس از اجرای طرح توزیع گسترده گوشت قرمز منجمد نسبت به تامین، تخلیه و توزیع هر هفته ۱۰ تن گوشت قرمز گرم وارداتی با قیمت هر کیلوگرم ۲۹۹ هزار تومان اقدام نموده است.
وی با بیان اینکه اجرای طرح توزیع گوشت گرم و منجمد تا پایدار شدن شرایط و تعدیل قیمت گوشت قرمز در استان ادامه خواهد یافت اذعان کرد:سرانه مصرف گوشت قرمز به ازای هر نفر در استان بمیزان ۶ کیلوگرم در سال و مصرف روزانه گوشت قرمز در استان بمیزان ۲۷ تن به طور میانگین می باشد.