رسانه های در معرفی و شناسایی انتخاب اصلح تاثیرگذار هستند مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان گفت:در دولت شهید خدمت آیت الله رئیسی در استان اتفاقات مبارک بسیار زیادی افتاد در طول سه سال این دولت آیت الله رئیسی سه بار به استان سفر و با اقشار مختلف مردم دیدار و نشست برگزار نمود. […]

رسانه های در معرفی و شناسایی انتخاب اصلح تاثیرگذار هستند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان گفت:در دولت شهید خدمت آیت الله رئیسی در استان اتفاقات مبارک بسیار زیادی افتاد در طول سه سال این دولت آیت الله رئیسی سه بار به استان سفر و با اقشار مختلف مردم دیدار و نشست برگزار نمود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در نشست با مدیران مسئول نشریات و رسانه های محلی استان اظهار داشت: رسانه های چاپی و مجازی در معرفی و شناسایی انتخاب اصلح در انتخابات رئیس جمهورچهاردهم ایران اسلامی بسیار تاثیرگذار هستند.
وی افزود: با مشارکت حداکثر مردم در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری ایران اسلامی بدون شک اقتدار ملی تقویت و به دنبال آن امنیت در جامعه نیز برقرار می شود.
وی با اشاره به وضعیت هم اکنون شهرغزه محل تولد امام شافعی(رض) که در آن نسل کشی اتفاق افتاده، گفت: در حال حاضر در منطقه خاورمیانه ایران در بهترین شرایط امنیتی قرار دارد و با حضور حداکثری مردم در انتخابات این اقتدار و امنیت موجبات رشد و توسعه اقتصادی را فراهم خواهد کرد.
دبیر شورای فرهنگ عمومی اضافه کرد: در دولت شهید خدمت آیت الله رئیسی در استان اتفاقات مبارک بسیار زیادی افتاد در طول سه سال این دولت آیت الله رئیسی سه بار به استان سفر و با اقشار مختلف مردم دیدار و نشست برگزار نمود.
علی اصغر دریایی خاطرنشان کرد: در این دوره رئیس جمهوری فقید آیت الله رئیسی نهضت پلاتو سازی برپا و اکثر پروژه های عمرانی عرصه فرهنگ وهنر از جمله هنرستان دخترانه هنرهای زیبا و نگارخانه هنر سنندج نوسازی شد، قرار بود در شهریورماه سال جاری تالار مرکزی سنندج با حضور رئیس جمهور فقید افتتاح شود.
وی در پایان ضمن قدردانی از همت و تلاش هنرمندان واصحاب رسانه استان در انتخابات مجلس پارسال و پوشش به روز اخبار و رویدادهای فرهنگی وهنری استان، اذعان داشت:هنرمندان در انتخابات دوره سیزدهم مجلس شورای اسلامی خیلی خوب وارد عرصه شدند، لازم است در این دوره انتخابات ریاست جمهوری نیز فعالانه تلاش کنند.