اصفهان، میزبان نمایشگاه بین‌المللی سرمایه‌گذاری خواهد بود مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان در نشست شورای اسلامی استان از برگزاری نمایشگاه بین‌المللی سرمایه‌گذاری در بهار ۱۴۰۲ خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان،‌ جلسه شورای اسلامی استان، با […]

اصفهان، میزبان نمایشگاه بین‌المللی سرمایه‌گذاری خواهد بود

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان در نشست شورای اسلامی استان از برگزاری نمایشگاه بین‌المللی سرمایه‌گذاری در بهار ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان،‌ جلسه شورای اسلامی استان، با حضور مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان و نمایندگانی از شوراهای ۲۸ شهرستان استان برگزار شد، در این جلسه مباحثی چون تخصیص اعتبارات و ماشین‌آلات و مشکلات برخی نواحی مورد بررسی قرار گرفت.
دکتر نادر آخوندی مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان در این نشست بیان کرد: قصد داریم نمایشگاه بین‌المللی سرمایه‌گذاری را بهار سال ۱۴۰۲ در استان برگزار کنیم.
وی ادامه داد: این اقدام سبب بهبود جذب سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی، بهبود وضعیت موجود و در نتیجه توسعه استان خواهد شد.
دکتر آخوندی با اشاره به اهمیت حضور در نمایشگاه‌ها و رویدادهای مختلف اضافه کرد: بر همین اساس ۶۲ شهرداری از استان با پیگیری ما در نمایشگاه گردشگری تهران حضور یافتند، اگرچه شهر اصفهان بعنوان اصلی‌ترین پایگاه استان در این رُخداد حضور نیافت.
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان با اشاره به تصمیمات وزارت کشور برای توزیع ماشین‌آلات در مناطق گوناگون ابراز امیداوری کرد که این توزیع در شهرها و نواحی مختلف استان نیز محقق شود.
دکتر آخوندی‌ همچنین با اشاره به اهمیت قانونگرایی و دوری از فساد تصریح کرد: وقت شوراها و شهرداری‌ها نباید در مباحثی مانند برکناری و حاشیه‌ها تلف شود اما می‌بینیم در سطح کشور، این نهادها مُدام درگیر این موضوع هستند.
به گفته مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان، اعتبارات قابل توجهی در دست شهرداری‌های کُل کشور است که باید از این ظرفیت بخوبی بهره گرفت.
وی خاطرنشان کرد: در کُل کشور ۳۸ هزار دهیاری و بالغ بر هزار و ۴۴۰ شهرداری وجود دارد.