تدوین ۷۰۰ ویژه‌برنامه هفته دفاع مقدس در کردستان مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان گفت:حدود ۷۰۰ ویژه‌برنامه هفته دفاع مقدس در کردستان تدوین شده که از ۳۱ شهریورماه در استان شروع می‌شود و تا هفتم مهرماه ادامه خواهد داشت. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ علی کلوندی در جلسه […]

تدوین ۷۰۰ ویژه‌برنامه هفته دفاع مقدس در کردستان

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان گفت:حدود ۷۰۰ ویژه‌برنامه هفته دفاع مقدس در کردستان تدوین شده که از ۳۱ شهریورماه در استان شروع می‌شود و تا هفتم مهرماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ علی کلوندی در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس در کردستان اظهار داشت: استان کردستان در دوران هشت سال جنگ تحمیلی دفاع مقدس نقش ویژه‌ای را ایفا کرده است.
وی گفت:باشگاه افسران یکی از مکان‌های تصمیم‌گیری پاکسازی شهر سنندج در اوایل انقلاب بوده است که با پیگیری‌های متعدد، افرادی شناسایی شده‌اند که تعدادی از سپاه و تعدادی از ارتش و تعدادی هم از پیشمرگان مسلمان کرد حضور داشته‌اند که تاکنون لیست ۳۰ شهید این مکان را شناسایی کرده‌ایم.
کلوندی تصریح کرد:هفته گذشته هویت یک شهید به نام گروهبان باقری از نیروهای ارتش در این مکان باشگاه افسران مشخص شد که با گلوله آرپیچی به درجه رفیع شهادت نائل آمده بود.
وی با اعلام شعار هفته دفاع مقدس با عنوان «در راه فتح قله‌ایم»، تبیین قدرت نیروهای مسلح، تبیین و نشر فرهنگ ایثار و شهادت، تبیین نقش امام در دفاع مقدس و تبیین نقش عقلانی و مردم در دفاع مقدس را از اهداف برگزاری برنامه‌های بزرگداشت هفته دفاع مقدس ذکر کرد.
کلوندی گفت:حدود ۷۰۰ ویژه‌برنامه هفته دفاع مقدس در کردستان تدوین شده که از ۳۱ شهریورماه در استان شروع می‌شود و تا هفتم مهرماه ادامه خواهد داشت.
وی با اشاره به رژه نیروهای مسلح در استان، غبارروبی مزار شهدا، تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس، دیدار با خانواده معظم شهدا که از جمله برنامه‌های مهم هفته دفاع مقدس در کردستان است، افزود:فضاسازی محیطی، برگزاری کارگاه آموزشی جهاد تبیین و تولید محتوا برای رسانه‌ها و فضای مجازی با محوریت دفاع مقدس ضرورت دارد.