پیام تبریک مدیر کل کار کردستان به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان و رئیس شورای هماهنگی ادارات تابعه وزارت کار در استان در پیامی فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت، روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ فرزاد […]

پیام تبریک مدیر کل کار کردستان به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان و رئیس شورای هماهنگی ادارات تابعه وزارت کار در استان در پیامی فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت، روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ فرزاد پیشکاری در پیامی فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت، روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع‌ رسانی در همه عرصه‌ها پیشتاز است، دوچندان شده است به گونه ای که موفقیت سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌ها و دوامشان در عرصه‌ها و فعالیت های تخصصی به عملکرد روابط عمومی‌های آن‌ ها وابسته است.

روابط عمومی، فرایند ارتباطات راهبردی است که میان جامعه و سازمان‌ها روابط سودمند دوسویه ایجاد می‌کند کارمندان بخش روابط عمومی مهارت خوبی در داستان‌سرایی دارند؛ زیرا آنها باید توان روایت کردن اوضاع سازمان را برای سایرین داشته باشند، روابط عمومی برای حفاظت و افزایش حُسن‌ شهرت کسب‌ و‌ کار و سازمان تلاش می‌کند و این کار را از طریق رسانه‌های گوناگون و شبکه‌های اجتماعی پیش می‌برد.

اینجانب فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی ها را به همه فعالان عرصه ارتباطات و اطلاع رسانی، اصحاب رسانه و مدیران روابط عمومی ادارات و سازمانها به ویژه مدیران روابط عمومی ادارات تابعه وزارت کار در کردستان صمیمانه تبریک عرض نموده آرزوی سلامتی و موفقیت روز افزون همه دوستان را از درگاه خداوند صاحب قدرت مسئلت می نمایم.

فرزاد پیشکاری_ مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان و رئیس شورای هماهنگی ادارات تابعه وزارت کار در استان