فعالیت‌های درمانی ایثارگران به شرکت متد واگذار می‌شود فعالیت‌های درمانی ایثارگران به شرکت متد واگذار می‌شودتهران- ایرنا- مدیرعامل و نائب رئیس هیات مدیره شرکت متد گفت: قرار است که تمام عملیات مرتبط با درمان جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران به شرکت متد محول شود. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، رحمت‌اله حافظی […]

فعالیت‌های درمانی ایثارگران به شرکت متد واگذار می‌شود

فعالیت‌های درمانی ایثارگران به شرکت متد واگذار می‌شود
تهران- ایرنا- مدیرعامل و نائب رئیس هیات مدیره شرکت متد گفت: قرار است که تمام عملیات مرتبط با درمان جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران به شرکت متد محول شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، رحمت‌اله حافظی با بیان اینکه «شرکت متد» در حال گذار و تبدیل به سازمان سلامت کوثر است از ارائه خدمات بهتر برای آرامش جانبازان و ایثارگران خبر داد و اظهارکرد: قرار است که تمام عملیات مرتبط با درمان جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران به این شرکت محول شود.

وی افزود: کلینیک شاهد در تهرانپارس، امداد آمبولانس کوثر برای حمل و نقل و درمان ایثارگران، واحد ویزیت در منزل، ۱۰ بیمارستان اعصاب و روان در سطح کشور و مرکز ام آر آی کوثر در تهران از جمله فعالیت‌هایی بوده که شرکت متد در گذشته داشته است.

حافظی با بیان اینکه علاوه بر این فعالیت‌ها در دوره گذار، ما در حال تدوین اساسنامه جدید شرکت و آیین‌نامه‌های مالی شرکت هستیم تا بتوانیم سطح عملیات‌ها را ارتقاء دهیم، گفت: با توجه به تاکید معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران جناب اقای دکتر قاضی زاده هاشمی بیمارستان‌های ساسان و خاتم الانبیاء به این مجموعه اضافه می‌شوند. همچنین قریب به ۴۷ مرکز فیزیوتراپی، کاردرمانی، درمانگاه و داروخانه در کنار مرکز توانبخشی ایثار بنیاد شهید و امور ایثارگران بوده که در حال واگذاری به سازمان سلامت کوثر است.

مدیرعامل شرکت متد ادامه داد: ۱۹۰ مرکز مشاوره ذیل معاونت تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران فعالیت می‌کردند که در حال انتقال به این مجموعه است علاوه بر این حدودیک ماه قبل کلنگ زنی بیمارستان ۶۰۰ تخت‌خوابی امام حسین (ع) در شیراز، عملیات صفر تا ۱۰۰ بهره برداری به این مجموعه واگذار شده است، کلنگ بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی اصفهان تا پایان سالجاری به زمین زده می‌شود. تمام این عملیات‌ها نشان می‌دهد که این اقدامات به سازمان سلامت کوثر محول شده است و در این راستا امیدوارم که بتوانیم منشاء ارائه خدمات مطلوب به ایثارگران باشیم.

حافظی تاکید کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران یک وظیفه حاکمیتی برای ارائه خدمات به جامعه هدف دارد، با تغییراتی که در مجموعه مدیریتی شرکت متد داشتم امیدوارم با ارائه این خدمات بتوانیم با همراهی و همگامی بهینه، آرامش خاطر بیشتری را برای ایثارگر و جانباز فراهم کنیم.

وی گفت: شرکت متد حدود ۳۰ سال قبل در سال ۱۳۷۲ تاسیس شد و با توجه به دستور قاضی‌زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار شد که این سازمان به سازمان سلامت کوثر تبدیل شود و رشد و ارتقاء یابد.