امام راحل(ره) از جنس مردم، در بین آن‌ها و مثل مردم زندگی می‌کرد فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان:امام راحل(ره) از جنس مردم، در بین آن‌ها و مثل مردم زندگی می‌کرد و در جریان معیشت و زندگی مردم در قبل و بعد از انقلاب بود. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ سردار سید […]

امام راحل(ره) از جنس مردم، در بین آن‌ها و مثل مردم زندگی می‌کرد

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان:امام راحل(ره) از جنس مردم، در بین آن‌ها و مثل مردم زندگی می‌کرد و در جریان معیشت و زندگی مردم در قبل و بعد از انقلاب بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ سردار سید صادق حسینی پیش از ظهر امروز در نشست روشنگری که با حضور اساتید دانشگاه در تالار فردوسی کردستان برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک این ایام به همه مردم اظهار داشت: چهل و چهارسال از انقلاب اسلامی را تجربه کردیم، انقلابی که خدا محوری، رهبری امام و مردم سه عنصر اصلی آن بودند.

وی گفت:حکومت های مختلفی در کشورهای دنیا روی کار آمدند و رفتند اما اگر به هر کدام از آنها نگاه کنیم هر کدام به طبقه خاصی توجه داشتند اما انقلاب اسلامی یک انقلاب سیاسی، اجتماعی، مذهبی و … بوده که همه توده های مردم در آن حضور داشتند و هم اثر داخلی و هم اثر خارجی گذاشت.

وی با اشاره به اینکه حرکت امام(ره) و انقلابیون یک حرکت اسلامی و بر مبنای مشارکت گسترده مردمی بود، گفت: امام راحل(ره) از جنس مردم، در بین آن‌ها و مثل مردم زندگی می‌کرد و در جریان معیشت و زندگی مردم در قبل و بعد از انقلاب بود.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با یادآوری اینکه قبل از انقلاب اسلامی کشور ایران در یک شرایط بسیار نابهنجار سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و مذهبی بود و استقلال نداشت، افزود: در دوران رژیم ستم‌شاهی مسئولان در منجلاب فساد غوطه‌ور و از مردم فاصله گرفته بودند و هر آنچه استکبار می‌خواست به وسیله شاه و دست نشاندگانش در کشور عملیاتی می‌شد.

وی با ذکر اینکه امام خمینی(ره) و مردم آزاده ایران اسلامی جنایت‌های رژیم ستم‌شاهی، ظلم، خفت و خاری را تحمل نکردند و انقلاب کردند، تصریح کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی مردم به استقلال، آزادی و عدالت رسیدند.

سردار حسینی با بیان اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی مردم از امکانات و خدمات رفاهی در نقاط مختلف برخوردار و پیشرفت علمی در ابعاد مختلف نمود پیدا کرد، ادامه داد: پس از سرنگونی رژیم ستم‌شاهی معرفت اسلامی، کرامت انسان‌ها و اسلام ناب محمدی(ص) احیا و جوانان به خودباوری رسیدند و پس از آن نیز ملت ایران راه رهبر معظم انقلاب اسلامی را ادامه داده و امروز مدافع نظام هستند.

وی با اشاره به اینکه حضرت امام(ره) یک شخصیت انقلابی بود و به هیچ قدرت و ثروتی وابسته نبود، عنوان کرد: مردم با ایمان راسخ و بهره‌گیری از آموزه‌های اسلامی در مقابل تمامی دشمنان انقلاب ایستادند و منظومه فکری امامین انقلاب را به نحو احسن پیاده کردند و امروز نیز نسل جوانان انقلابی‌تر از دهه ۶۰ در صحنه حضور داشته و به فضل الهی و با تبعیت از منویات رهبری بر مشکلات غلبه خواهیم کرد کما اینکه آمریکا در برابر اراده آهنین ملت ایران تسلیم شده است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان خدمات نظام به مردم نسبت به قبل از انقلاب قابل شمارش نیست، ابراز داشت: امید به زندگی در دوران قبل از انقلاب ۵۲ سال بود که در دوران بعد از انقلاب به ۷۵ سال رسید، همچنین گازرسانی در قبل از انقلاب ۵۷ هزار خانوار بود که این رقم در بعد از انقلاب به ۲۰ میلیون خانوار رسیده است.