پیام تبریک فرمانده انتظامی کردستان به مناسبت هفته قوه قضائیه فرمانده انتظامی استان کردستان طی پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله دکتر”بهشتی” فرا رسیدن هفته قوه قضائیه را به همه خدمتگزاران این عرصه تبریک گفت. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛در پیام سردار “علی آزادی ” آمده است:هفته قوه […]

پیام تبریک فرمانده انتظامی کردستان به مناسبت هفته قوه قضائیه

فرمانده انتظامی استان کردستان طی پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله دکتر”بهشتی” فرا رسیدن هفته قوه قضائیه را به همه خدمتگزاران این عرصه تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛در پیام سردار “علی آزادی ” آمده است:
هفته قوه قضائیه یادآور شهادت مظلومانه آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران صدیق امام (ره) و انقلاب در فاجعه تروریستی انفجار دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی در سال ۱۳۶۰ است.
قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران با پاسداری از قانون اساسی و سرلوحه قرار دادن رهنمودها و منویات مقام معظم رهبری به عنوان رکن اساسی نظام ، مسئولیت خطیر و حساسی را در پشتیبانی از حقوق فردی و اجتماعی و تحقق بخشیدن به عدالت عهده دار است.
شهید بهشتی و یارانش با نثار خون پاک خویش،اسلام و انقلاب اسلامی را بیمه کردند و پایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مستحکم و با شهادتشان مسیر روشنی را روی دوستداران و شیفتگان انقلاب گشودند.
هفته قوه قضائیه و گرامیداشت حادثه هفتم تیر فرصت مغتنمی برای یادآوری جنایات و خیانت های منافقین کوردل،به نمایش گذاشتن دستاوردهای انقلاب، تکریم مقام شهیدان بزرگوار انقلاب اسلامی و محکوم کردن توطئه های استکبار جهانی علیه مردم انقلابی و آگاه ایران اسلامی است.
اینجانب این هفته را که یادآور شهادت مظلومانه آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران امام خمینی ( ره ) است، به همه تلاش گران این عرصه تبریک عرض کرده و موفقیت روز افزون را در تحقق آرمان های مقدس انقلاب اسلامی از درگاه خداوند یکتا خواستارم.