شیوه ثبت نام وام قرض الحسنه ۳۰۰ میلیونی و ۷۵۰ میلیونی بانک دی بانک دی به منظور پاسخگویی به نیاز مشتریان خود طرح تسهیلاتی به نام «باران» را تدارک دیده است. سقف این وام برای افراد حقیقی ۳۰۰ میلیون تومان است، البته افراد حقوقی نیز امکان درخواست برای این طرح را دارند. سقف این تسهیلات […]

بانک دی به منظور پاسخگویی به نیاز مشتریان خود طرح تسهیلاتی به نام «باران» را تدارک دیده است. سقف این وام برای افراد حقیقی ۳۰۰ میلیون تومان است، البته افراد حقوقی نیز امکان درخواست برای این طرح را دارند. سقف این تسهیلات برای حقوقی‌ها به ۷۵۰ میلیون تومان می‌رسد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، افرادی که مایل به دریافت وام طرح باران هستند باید حداقل ۱۰ میلیون تومان سپرده گذاری کرده و میانگین حساب مناسب را ایجاد کنند. حقوقی‌هایی که مایل به ارائه این تسهیلات به کارکنان خود هستند نیز باید به متقاضیان معرفی نامه بدهند. این وام برای تمامی افراد، اعم از حقیقی و حقوقی، قرض الحسنه بوده و تنها به آن چهار درصد کارمزد تعلق می‌گیرد. حداقل مدت زمان بازپرداخت این وام شش ماه بوده و حداکثر به ۶۰ ماه می‌رسد.

افراد حقیقی که مایل به دریافت وام مذکور هستند باید با توجه به شرایط مذکور هر ماهه ۵ میلیون و ۴۵۴ هزار و ۵۴۵ تومان قسط بپردازند. کل سود این تسهیلات به ۳۶ میلیون تومان می‌رسد و جمع رقم وام و سود آن نیز ۳۳۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان خواهد بود. لازم به ذکر است که امتیاز این تسهیلات قابل انتقال به اقوام درجه یک است.