معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران با بیان این که صهیونیست ها از ماموریت نسل دهه ۸۰ هراس دارند، گفت: دهه هشتادی ها راه نیمه تمام حاج قاسم و شهید تهرانی مقدم را تمام خواهند کرد. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،سردار محمدرضا نقدی پیش از ظهر پنجشنبه در حاشیه گردهمایی بزرگ دانشجویان بسیجی پبشگامان رهایی […]

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران با بیان این که صهیونیست ها از ماموریت نسل دهه ۸۰ هراس دارند، گفت: دهه هشتادی ها راه نیمه تمام حاج قاسم و شهید تهرانی مقدم را تمام خواهند کرد.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،سردار محمدرضا نقدی پیش از ظهر پنجشنبه در حاشیه گردهمایی بزرگ دانشجویان بسیجی پبشگامان رهایی استان مازندرا ن ضمن تبریک هفته بسیج، با بیان اینکه امام خمینی (ره) فرمودند سربازان من در گهواره هستند، گفت: سربازان امام همان جوانان دهه ۴۰ بودند که انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند و پس از آن در دوران دفاع مقدس همراه با نسل دهه ۵۰ رژیم بعثی را از کشور بیرون رانند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران با اشاره به اینکه نسل دهه ۶۰ کشور عقب مانده ایران اسلامی را در زمینه صنعتی، کشاورزی، علمی، فناوری به اوج و پیشرفت رساندند، افزود: امروزه ایران اسلامی تولید کننده ۹۰ درصد منابع غذایی در کشور و صادرکننده دانش فناوری و مهندسی است.
سردار نقدی در ادامه با اشاره به اینکه نسل دهه هفتاد شهدای مدافع حرمی بودند که توطئه داعشی‌ها را خنثی کردند، افزود: صهیونیست‌ها بشدت از نسل دهه هشتادی واهمه دارند و می‌دانند که قرار است دهه هشتادی‌ها چه بلایی سر آنان بیاورند چرا که دهه هشتادی‌ها تمام کننده راه نیمه تمام حاج قاسم و شهید تهرانی مقدم هستند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: حامیان اغتشاشگران همان کسانی هستند که در منطقه آدم کشی می‌کنند، اما یک عده فریب خورده که تحت تأثیر فضای مجازی قرار گرفتند، می‌توانند توبه کنند و به دامن ملت برگردند.