به یاد دختران شهدای فراجا در روز دختر همرزمان شهید اعتماد با اهداء گل به دختر ۳ ساله یادگار وی، روز دختر را به او تبریک گفتند.  به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ در سالروز خجسته میلاد باسعادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختر تعدادی از همرزمان شهید مدافع […]

همرزمان شهید اعتماد با اهداء گل به دختر ۳ ساله یادگار وی، روز دختر را به او تبریک گفتند.

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ در سالروز خجسته میلاد باسعادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختر تعدادی از همرزمان شهید مدافع امنیت جلال اعتماد در منزل این شهید والامقام از یادگار سه ساله وی دلجویی کردند.
دختر سه ساله در هنگام  ورود  ماموران  پلیس، با دیدن لباس ماموران احساس خوشحالی و شوق می کند ولی حسرت نبودن محبت  پدر در رخسار معصوم “هلنا” نمایان است.
کاش پدرم هم مانند شما الان اینجا بود و از دور می دویدم و از  آغوش او  بالا می رفتم ،  همیشه  زمانی از سرکار برمی گشت  اول من را در بغل می گرفت بعد استراحت می کرد.
 من از محبت شما که آمدید مثل پدرم در کنارم باشید تشکر می کنم، خوشا به حال دختران شما که در چنین روزی، روز دختر شما کنار آنها هستید و با آنان بازی می کنید.
دختر شهید باید سال ها این  نبود پدر در همه لحظات شاد و غمگین  در زندگی خود را تحمل کند و هیچ غمی بالاتر از نبود پدر در کنار فرزند خصوصا دختر سخت نیست.
به یاد دختران شهدای فراجا در روز دختر، بدانید کارکنان پلیس، هدف و راه پدران شما که جان عزیز خود را در جهت حفظ امنیت و آرامش مردم فدا کردند با تمام توان پاسداری خواهند کرد و آرامش خود را فدای آرامش مردم می کنند.
شهید والامقام جلال اعتماد در تاریخ ۱۲ اردیبهشت طی حادثه تیراندازی گروهک های معاند به برجک پاسگاه هنگ مرزی ژال در بانه به درجه رفیع شهادت نایل گردید.
تهیه و تنظیم:سروان علی میرزایی کارشناس اداره اطلاع رسانی کردستان