قوی بودن اقتصاد کشور مستلزم دلسوزی، کار و تلاش و مسوولیت‌پذیری است امام جمعه سنندج گفت: اقتصاد کشور زمانی قوی خواهد شد که دلسوزی، کار و تلاش و مسوولیت‌پذیری به همراه داشته باشد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ ماموستا فایق رستمی ظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه مسجد جامع سنندج اظهار کرد:رفع مشکلات […]

قوی بودن اقتصاد کشور مستلزم دلسوزی، کار و تلاش و مسوولیت‌پذیری است

امام جمعه سنندج گفت: اقتصاد کشور زمانی قوی خواهد شد که دلسوزی، کار و تلاش و مسوولیت‌پذیری به همراه داشته باشد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ ماموستا فایق رستمی ظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه مسجد جامع سنندج اظهار کرد:رفع مشکلات مردم امروزه نیازمند همت و تلاش مسؤولان و برنامه‌ریزی دولت چهاردهم است و مسؤولان باید به وضعیت معیشت و مشکلات مردم توجه کنند.
وی با بیان اینکه اقتصاد کشور زمانی قوی خواهد شد که دلسوزی، کار و تلاش و مسوولیت‌پذیری به همراه داشته باشد، افزود: امروزه راه برون رفت از مشکلات اقتصادی حمایت از تولید است و باید مسؤولان با مهار تورم و جهش تولید گام بردارند.
امام جمعه سنندج خاطرنشان کرد: توجه به سلامتی جامعه از هرچیزی مهمتر است و نبود امکانات موجب می‌شود مردم هزینه‌های مالی و جانی زیادی متحمل شوند.
ماموستا رستمی بیان کرد:امروزه به برکت نظام جمهوری اسلامی و تلاش‌های مسؤولان امکانات و تجهیزات خوبی در بیمارستان‌های سنندج قرار دارد اما هنوز پاسخگوی برخی نیازهای بیماران و مراجعان نیست و از مسؤولان درخواست می‌شود که برای کمک به مردم این استان و بیمارانی که به دلیل کمبود تجهیزات پزشکی روانه سایر استان‌ها می‌شوند راهکاری بیندیشند.
وی با اشاره به اینکه برخی نقاط کردستان حادثه خیز است و وقوع تصادفات و حوادث دلخراش در برخی جاده‌ها بالا است،افزود:توجه به ایمنی جاده‌ها و رفع نقاط حادثه خیز نیازمند توجه متولیان امر است و باید مورد توجه باشد.
امام جمعه سنندج تصریح کرد:تا زمانیکه جاده‌های استان ایمن نشود مرگ و میر در جاده‌ها جریان دارد.
‌ماموستا رستمی گفت:زندگی پیامبر مکرم اسلام سراسر درس است و همه انسان‌ها باید ایشان را در زندگی و کار الگو و اسوه بدانند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه برنامه‌های رئیس دولت چهاردهم نویدبخش اتفاقات خوب کشور است، اضافه کرد: امیدواریم با تدابیر مسؤولان و کار به دستان شاهد توسعه کشور و کردستان و کاهش مشکلات مردم باشیم.