توقیف محموله ۶۰ میلیاردی در سقز فرمانده انتظامی استان از توقیف محموله قاچاق به ارزش ۶۰ میلیارد ریال توسط ماموران انتظامی شهرستان سقز خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ سردار علی آزادی در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت:ماموران ایستگاه ایست و بازرسی شهید ارجمندی سقز در راستای اجرای طرح […]

توقیف محموله ۶۰ میلیاردی در سقز

فرمانده انتظامی استان از توقیف محموله قاچاق به ارزش ۶۰ میلیارد ریال توسط ماموران انتظامی شهرستان سقز خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ سردار علی آزادی در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت:ماموران ایستگاه ایست و بازرسی شهید ارجمندی سقز در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، با اشراف اطلاعاتی یک دستگاه خودرو کامیون ایسوزو حامل کالای قاچاق را شناسایی کردند.
وی افزود:مأموران انتظامی سقز با اقدامات پلیسی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی خودرو مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن ۲ هزارو ۴۹۰ عدد انواع دستگاه لوازم خانگی،۲۷ هزارو ۴۷۶ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی،۲ هزارو ۴۵۴ عدد ظروف یکبار مصرف، ۴۷۱ عدد لوازم یدکی خودرو و بیش از ۵ هزار عدد سایر کالای قاچاق کشف شد.
فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه کارشناسان ارزش این محموله قاچاق را ۶۰میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: در این راستا یک نفر دستگیر و به همراه پرونده در اختیار مراجع قضایی قرار گرفت.