تقدیر خانه مطبوعات استان کردستان از مدیر مخابرات منطقه خانه مطبوعات کردستان با اهدای لوح تقدیر از تعامل و همراهی مدیر مخابرات منطقه با رسانه ها تجلیل و تبجیل کرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ مدیر خانه مطبوعات کردستان با حضور در دفتر مدیر منطقه ضمن قدردانی و تشکر از همراهی […]

تقدیر خانه مطبوعات استان کردستان از مدیر مخابرات منطقه

خانه مطبوعات کردستان با اهدای لوح تقدیر از تعامل و همراهی مدیر مخابرات منطقه با رسانه ها تجلیل و تبجیل کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ مدیر خانه مطبوعات کردستان با حضور در دفتر مدیر منطقه ضمن قدردانی و تشکر از همراهی و تعامل همه جانبه از رسانه ، مخابرات را یکی از ادارات همیشه در صحنه عنوان نمود.
براساس این خبر سید محمد لطیف حسینی نسب، با بیان اینکه مخابرات یکی از ارکان توسعه در جامعه محسوب می شود افزود: این مجموعه با برنامه ریزی دقیق و کارشناسی شده و تحقق آنها توانسته است با ایجاد زیرساخت ها در پیشبرد استراتژیهای کلان گام های موثری بردارد.
وی اظهارداشت:تعامل با رسانه ها و انعکاس جامع و کامل اقدامات و پروژه های مخابراتی در زمان مناسب،برقراری ارتباط صمیمی با اصحاب رسانه و پاسخگویی به سوالات مطالبه گرانه از سوی رسانه ها، از دیگر بیلان های کاری برجسته وقابل توجه مدیر مخابرات منطقه کردستان است که جای تقدیر و تشکر دارد.
در ادامه این دیدار مدیر منطقه کردستان همکاری و همراهی رسانه های جمعی در استان با مجموعه را ، ارزشمند و ستودنی اعلام کرد.
آزاد حکمت با بیان اینکه نقش بی بدیل رسانه ها در انعکاس رویدادها و اقدامات مخابرات برکسی پوشیده نیست افزود: اصحاب رسانه در استان با داشتن صداقت ،دقت و استقلال حرفه ای منصفانه عمل کرده اند.
وی خاطرنشان ساخت:در دنیای مدرن، رسانه‌ کانون قدرت و ابزار است و رسانه ها به عنوان کانال‌های ارتباطی در حوزه های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، و … اثرگذار هستند.