نشست صمیمی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه اصفهان به همراه جمعی از مدیران و معاونین ایشان با رئیس و اعضای هئیت رئیسه نمایندگی المصطفی اصفهان در راستای همکاری و هم افزایی بیشتر و بررسی محورهای تفاهم نامه همکاری سابق برگزار گردید. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، در بازدیدی که مسئولان دفتر تبلیغات اسلامی […]

نشست صمیمی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه اصفهان به همراه جمعی از مدیران و معاونین ایشان با رئیس و اعضای هئیت رئیسه نمایندگی المصطفی اصفهان در راستای همکاری و هم افزایی بیشتر و بررسی محورهای تفاهم نامه همکاری سابق برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، در بازدیدی که مسئولان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان از نمایندگی المصطفی داشتند، در راستای تعامل و همکاری، محورهای تفاهم نامه سابق مورد بحث و بررسی قرار گرفت .

در این نشست حجت الاسلام و‌المسلمین دکتر رضایی آدریانی نماینده المصطفی در اصفهان ضمن عرض خیر مقدم و تقدیر و تشکر از همکاری خوب در برگزاری برنامه‌های مشترک، برخی محورهای هم‌افزایی و همکاری بیشتر مطرح گردید .

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین دکتر احمدیان رئیس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه اصفهان ضمن ارائه گزارش اجمالی از خدمات دفتر تبلیغات اسلامی، آمادگی خود و همکاران را جهت ارائه خدمات به مجموعه المصطفی و دانش آموختگان آن اعلام نمودند. ایشان در ادامه از عملیاتی شدن اکثر محورهای تفاهم نامه قبل ابراز خرسندی نمودند و جهت تعامل و هم افزایی بیشتر به برخی محورهای جدید اشاره نمودند .

 مشارکت و همکاری در اجرای طرحهای پژوهشی، برگزاری دوره های تربیت مربی پاسخگویی به سوالات و استفاده از ظرفیت های تحصیلی برای ادامه تحصیل کارکنان، اساتید و طلاب و… از دیگر عناوین مطرح شده در این جلسه بود.