بیست و هفتمین نمایشگاه صنعت ساختمان اصفهان به رسم هر سال در مهرماه به همت شرکت نمایشگاه بین المللی استان اصفهان در محل دایمی نمایشگاه های استان برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، ۱۲۳مجموعه فعال صنعت سازه نما، طراحی معماری، تولیدکنندگان مصالح و مواد اولیه ایرانی و خارجی که در ۱۰ استان کشور […]

 بیست و هفتمین نمایشگاه صنعت ساختمان اصفهان به رسم هر سال در مهرماه به همت شرکت نمایشگاه بین المللی استان اصفهان در محل دایمی نمایشگاه های استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، ۱۲۳مجموعه فعال صنعت سازه نما، طراحی معماری، تولیدکنندگان مصالح و مواد اولیه ایرانی و خارجی که در ۱۰ استان کشور به فعالیت مشغول هستند در فرصتی چهار روزه آخرین توانمندی های شرکت های خود را در معرض نمایش گذاشتند.

این نمایشگاه با اختلافی قابل توجه همچنان یکی از بهترین نمایشگاه های تخصصی مرتبط با ساختمان است که در ایران برگزار می شود.

 مشارکت کنندگان این دوره در طی چهار روز با انرژی پاسخگوی بیش از ۱۳ هزار و ۵۰۰ نفر از فعالان جدی این عرصه بودند.

بیست و هفتمین دوره نمایشگاه صنعت ساختمان اصفهان نسبت به دوره قبلی خود پیشرفت داشته و محصولات خوبی عرضه شده بود. تولیدکنندگان کیفیت محصولات خود را جهت رقابت با محصولات خارجی به شدت افزایش داده اند و نحوه ارایه و ظاهر محصولات هم رضایت بخش بود که می تواند نظر کارفرمایان را به خود جلب کند.