در شش ماهه ابتدائی سال جاری تعداد ۲۱ قرارداد در زمینه پروژه های عمرانی و جاری منعقد شده استمدیر عامل شرکت گاز استان کردستان از انعقاد ۲۱ پیمان در زمینه پروژه های عمرانی و جاری از ابتدای سال جاری تا پایان شهریور در این شرکت خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از […]

در شش ماهه ابتدائی سال جاری تعداد ۲۱ قرارداد در زمینه پروژه های عمرانی و جاری منعقد شده است
مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان از انعقاد ۲۱ پیمان در زمینه پروژه های عمرانی و جاری از ابتدای سال جاری تا پایان شهریور در این شرکت خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ احمد فعله گری با اعلام این خبرگفت:در شش ماه نخست سال جاری، ۱۰ مورد قرارداد عمرانی و ۱۱ مورد قرارداد خدماتی و پشتیبانی و خرید کالا در شرکت گاز استان کردستان منعقد شده است.
فعله گری بر اصل شفافیت در معاملات و رعایت دقیق قانون برگزاری مناقصات و آیین نامه های ابلاغی تأکید کرد و افزود: مناقصات این شرکت از طریق سامانه ستاد انجام می شود و استفاده از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت بستری امن را به منظور شفافیت در اطلاعات، توزیع یکنواخت امکانات و رقابت سالم بین تمامی مناقصه گران و منطقی کردن هزینه ها را فراهم کرده است.
فعله گری در پایان اظهاراتش افزود:در حال حاضر ۳۳ شهر و ۱ هزار و ۶۵۵ روستای استان کردستان از نعمت گاز طبیعی برخوردار بوده و تعداد مشترکین این شرکت از مرز ۶۴۰ هزار مورد عبور کرد و این نشان از گستردگی و حساسیت فعالیت های شرکت گاز استان کردستان دارد.
به گفته شبلی رئیس امور پیمان های شرکت گاز استان کردستان تا پایان سال جاری ۱۱ فقره قرارداد دیگر در زمینه های پروژه های عمرانی و جاری و خرید کالا با پیمانکاران منعقد می گردد و تعداد قراردادهای منعقده در این شرکت در سال جاری به ۳۲ مورد افزایش می یابد.
وی در پایان سخنان خود به پروژه نیابتی این استان در شهرستان حاجی آباد استان هرمزگان اشاره کرد و گفت:با توجه به اینکه عملیات گازرسانی به تعداد ۲ شهر؛ ۱۰۰ روستا و ۶۵ واحد تولیدی و صنعتی در استان هرمزگان توسط کارکنان تلاشگر شرکت گاز استان کردستان در حال انجام است؛ قراردادهای مورد نیاز این پروژه ها نیز توسط این امور پیگیری ، تنظیم و ابلاغ می گردد.