به عنوان جمعی از فرزندان شهدای نظام مقدس جمهوری اسلامی،لازم است با قاطعیت به اظهارات نادرست و غیرمنصفانه آقای منان رئیسی نماینده غیربومی شهر مقدس قم پاسخ دهیم. ادعاهای مطرح شده درباره خانم دکتر صادق مالواجرد، تنها بر پایه تعصبات و پیش‌داوری‌ها استوار است. فرزندان شهدا، نماد فداکاری و خدمت به این ملت هستند و […]

به عنوان جمعی از فرزندان شهدای نظام مقدس جمهوری اسلامی،لازم است با قاطعیت به اظهارات نادرست و غیرمنصفانه آقای منان رئیسی نماینده غیربومی شهر مقدس قم پاسخ دهیم.

ادعاهای مطرح شده درباره خانم دکتر صادق مالواجرد، تنها بر پایه تعصبات و پیش‌داوری‌ها استوار است. فرزندان شهدا، نماد فداکاری و خدمت به این ملت هستند و شایستگی آنها، به هیچ وجه تحت تأثیر جنسیت یا وابستگی ایثارگری قرار نمی‌گیرد بلکه خون پدرانشان باعث تعصب و دلسوزی برای میهن اسلامی خواهد شد.
ما به صراحت اعلام می‌کنیم که انتخاب و حمایت از افرادی چون خانم دکتر صادق، بر اساس تخصص، تعهد و تجربه صورت می‌گیرد، نه بر اساس پیش‌داوری‌های سطحی و جنسیتی.
کسانی که با این معیارهای منفی به خانه ملت می‌آیند، خود را از درک واقعیات جامعه محروم می‌کنند و ما هرگز اجازه نخواهیم داد که از نام شهدا و ارزش‌های آنها برای اهداف سیاسی سوءاستفاده شود.
فرزندان شاهد، همان‌گونه که پدرانمان در راه حق و عدالت ایستادند، امروز نیز با افتخار از شایستگی و صلاحیت افراد واجد شرایط دفاع می‌کنیم.

از مراجع عظام و علمای ولایتدمدار در شهر مقدس قم همچنین از هیات نظارت بر رفتار نمایندگان و ریاست محترم مجلس شورای اسلامی تقاضا داریم که با این نماینده غیربومی، که هیچ سنخیتی با منش مردم انقلابی و مؤمن قم ندارد، تذکری جدی دهند.
چنین رفتارهای ناپسند و بی‌توجه به ارزش‌ها و فرهنگ مردم قم، جایگاهی در میان جامعه‌ای که همواره پایبند به اصول و آرمان‌های انقلاب بوده‌اند، ندارد.
ما انتظار داریم که مراجع محترم با قاطعیت به این موضوع رسیدگی کنند و جلوی این‌گونه اقدامات نامناسب را بگیرند.
در پایان، هرچند این‌گونه بی‌تدبیری‌ها را به مردم ولایتمدار و مؤمن شهر قم نسبت نمی‌دهیم، اما از مردم متشرع و فهیم این شهر، که از اسوه صبر و حماسه، حضرت معصومه (س)، آموزه‌های بسیاری گرفته‌اند، درخواست داریم که در انتخاب نمایندگان خود در مجلس آینده در انتخاب افراد غیربومی که با دقت بیشتری عمل کنند.
مردم قم همواره نشان داده‌اند که با بصیرت و آگاهی تصمیم می‌گیرند، و ما اطمینان داریم که در آینده نیز از این مسیر حکیمانه خارج نخواهند شد.